۲۹ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۸:۰۷
کد خبر: ۱۸۱۱۷۳
نماینده مجلس خبرگان:

شهید ابوترابی اردوگاه‌ دشمن را به مدرسه آگاهی و استقامت تبدیل کرد

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در قزوین با اشاره به از خودگذشتگی و رشادت های فرزندان ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس، سید علی اکبر ابوترابی را نماد ایثار و مقاومت دانست و گفت: این سید بزرگوار اردوگاه‌های اسارت را به مدرسه بزرگی از تقوا، آگاهی و استقامت تبدیل کرد.
نماينده ولي فقيه در قزوين

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت‌الله هادی باریک‌بین، نماینده ولی فقیه در قزوین، عصر امروز در دیدار تعدادی از آزادگان با اشاره به از خودگذشتگی و رشادت های فرزندان ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس، سید علی اکبر ابوترابی را نماد ایثار و مقاومت دانست و خاطرنشان کرد: این سید بزرگوار اردوگاه‌های اسارت را به مدرسه بزرگی از تقوا، آگاهی و استقامت تبدیل کرد.

 

وی، هشت سال دفاع مقدس را یادآور ایثار و فداکاری سپاه اسلام در برابر دشمنان دانست و با بیان این که ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه یک ضرورت است، افزود: نهادینه شدن این فرهنگ ارزشمند جامعه را در برابر هر‌گونه انحراف و ناهنجاری مصون می‌دارد.

  

آیت الله باریک بین با بیان این که پایداری و استقامت ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس برخاسته از روح وحدت، ایمان و اتکا به خداوند متعال بود، تصریح کرد: این استقامت در سایه هدایت‌های امام راحل شکل گرفت و باعث احیای اسلام ناب محمدی و تقویت جریان مقاومت در سراسر جهان شد.

  

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که فرزندان ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس مهم‌ترین سرمایه خود که همان حق حیاتشان بوده را برای دفاع از انقلاب و نظام در طبق اخلاص نهادند، ادامه داد: این از خودگذشتگی و ایثار جوانان بلند مقام ایران اسلامی دنیا را به حیرت وا داشته است.

 

وی حضور تکلیف مدارانه جوانان کشورمان در دفاع مقدس بسیاری از معادلات قدرت‌های جهانی را بر هم زد، تصریح کرد: دنیا با همه توان و اقتدار خود در برابر خلوص نیت و تقوای جوانان ایران اسلامی شکست خورد.

 

نماینده ولی فقیه در قزوین جانبازان و ایثارگران را نماد ایثار و فداکاری معرفی کرد و گفت: لحظه‌های اسارت ماندگارترین لحظه‌ها در تاریخ نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

 

وی با بیان این که آزادگان کشورمان با تکیه بر ارزش‌های دینی قله‌های آزادی و افتخار را فتح کردند، بیان داشت: پیشرفت‌های امروز کشورمان مدیون از خودگذشتگی‌های این چنین شخصیت هایی است که باید قدردانسته شود.

 

آیت الله باریک بین  با بیان این که اسرای کشورمان علیرغم شکنجه های غیر انسانی رژیم بعث عراق حتی لحظه ای نیز از حمایت و پشتیبانی از ولی فقیه برنداشتند، تصریح کرد: تبعیت از ولی فقیه مهم‌ترین خواسته و سفارش این عزیزان در دوران اسارت و پس از آن بوده است.

 

وی با بیان این که ایستادگی و مقاومت آزادگان به دنیا فهماند که مردم کشورمان عاشق و دلداده این آب و خاک هستند، تصریح کرد: باید به گونه ای شایسته از ایثارگری‌های این افراد تجلیل شود./950/پ202/س

ارسال نظرات