۲۶ مرداد ۱۳۹۲ - ۲۰:۲۰
کد خبر: ۱۸۰۸۳۴
امام جمعه بناب:

فهم حماسه سیاسی ملت ایران برای غرب دشوار است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام باقری بنابی گفت: توفیقات روزافزون و پیروزی‌های متعدد ملت ایران در صحنه‌های مهم سیاسی و اقتصادی را تحقق وعده‌های الهی در قرآن دانست.
حجت الاسلام مصطفي باقري بنابي، امام جمعه بناب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت‌الاسلام مصطفی باقری‌بنابی، رییس شورای فرهنگ عمومی بناب عصر امروز در جمع مسؤولان این شهر با بیان این‌که حماسه سیاسی 24 خرداد مقدمه حرکت عزتمند نظام اسلامی در دیگر پیچ های تاریخی انقلاب اسلامی را فراهم کرد، اظهار داشت: دشمنان شکست سختی پس از ماه‌ها جنگ رسانه‌ای از ملت ایران دریافت کردند.


وی با بیان این‌که صبر، وحدت، روحیه جهادی، ولایت‌مداری و پیروی از رهنمودهای رهبری نظام رمز موفقیت ملت ایران در مقابله با فتنه دشمنان بوده است، خاطرنشان کرد: حضور حماسی در انتخابات 24 خرداد نشان داد که ملت مصاله و منافع ملی و اسلامی خود را با وعده‌های کذایی دشمنان مصالحه نمی کنند.


امام جمعه بناب با اشاره به این‌که شرایط حساس حاکم در انتخابات گذشته ریاست جمهوری در این کشور خاطرنشان کرد: در شرایطی که تصور کارشناسان غربی بر حضور حداقلی ملت در انتخابات بود، این انتخابات تمام محاسبات سیاسی آنان را به هم ریخت و شرایطی به وجود آورد که از حوصله فهم بشر خارج بود.


وی توفیقات روزافزون و پیروزی های متعدد ملت ایران در صحنه‌های مهم سیاسی و اقتصادی را تحقق وعده‌های الهی در قرآن دانست و افزود: پیروزی حجت الاسلام روحانی در انتخابات پیروزی همه ملت ایران بود، نباید عده‌ای با برخی اظهارنظرهای سطحی و سخیف این حماسه بزرگ را به نفع جناح یا گروه خاص مصادره کنند.


حجت الاسلام باقری بنابی ادامه داد: این مشیت الهی بود یک فرد روحانی بتوانند آرای ملت و نظر ایشان را برای رفع مشکلات اقتصادی ناشی از دعواهای سیاسی جلب کند، مشکلاتی که بیشتر نشأت گرفته از بی‌کفایتی‌های مدیریتی در عرصه اقتصاد و بداخلاقی های سیاسی بوده است.


امام جمعه بناب با اشاره به برگزاری جلسات رأی اعتماد نمایندگان به کابینه دولت یازدهم، تصریح کرد: اکثر وزرای پیشنهادی توانستند رأی اعتماد نمایندگان مجلس را جلب کنند،  رأی اعتماد وکلای ملت به 15 وزیر کابینه نشان از پویایی مجلس و تعامل حداکثری نهاد قانون گذاری با دولت است.


وی با اشاره به این‌که نمایندگان مجلس نیز به نوبه خود در حماسه سیاسی ملت ایران شریک بودند و در جلسات رأی اعتماد به وزرای پیشنهادی دین خود را به نظام و انقلاب ادا کردند، خاطرنشان کرد: نظام اسلامی در این پیچ مهم تاریخی انقلاب نیز با موفقیت عبور کرد و امروز منتظر خلق حماسه اقتصادی از سوی دولتمردان هستیم./935/پ202/س

ارسال نظرات