۲۲ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۵۸
کد خبر: ۱۸۰۳۶۲
جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه:

دست نوشته های راویان دفاع مقدس یک مولفه اجتماعی است

خبرگزاری رسا ـ جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان این‌که باید جوری به شهدا بپردازیم که باور تمام جامعه این باشد که امنیت فعلی کشور با خون شهدا رقم خورده است گفت: اگر امروز سندی از راویان دفاع مقدس به جا مانده همه اسناد واقعی است و ما می‌توانیم این دست نوشته‌ها را یک مؤلفه اجتماعی بخوانیم.
سردار عراقي، جانشين فرمانده نيروي زميني سپاه
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سردار عبدالله عراقی، جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، صبح امروز سه شنبه 22 مردادماه در مراسم رونمایی از دو کتاب راویان صحنه جنگ و لشگر 17 علی بن ابی طالب در عملیات بدر، گفت: علی رغم مشغله فراوان کاری نتوانستم به عملیات بدر «نه» بگویم.
عراقی با بیان این‌که هر جامعه‌ای به دنبال حفظ امنیت خودش است گفت: از وظایف اصلی حاکمان هر جامعه حفظ امنیت ملی است و دیگری حل مشکلات معیشتی مردم است.
وی افزود: امنیت ملی مؤلفه‌های مختلفی دارد که یکی از این مؤلفه‌ها حفظ دستاوردها، ارزش‌ها، هنجارها و سرمایه‌های آن جامعه است، این‌ها اعتباری است که به واسطه فرد یا گروه در جامعه توسعه داده می‌شود و دیگران با تکیه بر این‌ها امنیت آن جامعه را حفظ می‌کند.
جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اگر امنیت ملی در جامعه نباشد هیچ چیز پایداری در جامعه نخواهیم داشت و ما این امنیت را مدیون شهدا هستیم.
عراقی با اشاره به این‌که 24 سال پیش دنیا تصمیم گرفت جلوی ایران بایستد خاطرنشان کرد: اگر فداکاری‌های ملت ایران و رهنمودهای حضرت امام(ره) نبود قطعا تمامیت ارضی ایران دچار خدشه می‌شد.
وی گفت: اگر هنجارها و ارزش‌های یک جامعه به خطر بیافتد یک ملت برای حفظ این‌ها باید خود را فدا کند کاری که دقیقا شهدای ما انجام دادند.
جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: فرماندهان و رزمندگان حاضر نبودند با این راویان همکاری کنند اگر فیلم،عکس و... مانده همه را به طور غافلگیرانه گرفته‌اند، اگر امروز سندی از این‌ها به جا مانده همه اسناد واقعی است و ما می‌توانیم این دست نوشته‌ها را یک مؤلفه اجتماعی بخوانیم.
جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پایان گفت: ما باید جوری به شهدا بپردازیم که باور تمام جامعه این باشد که امنیت فعلی کشور با خون شهدا رقم خورده است./9664/پ202/ص
ارسال نظرات