۱۴ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۷
کد خبر: ۱۷۹۵۳۰
در اهواز؛

نخستین نشست طرح بیعت با حضور اصحاب رسانه خوزستان برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ نخستین نشست طرح بیعت با حضور اصحاب رسانه استان خوزستان به میزبانی سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان در اهواز برگزار شد.
رسانه ها

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، نخستین نشست طرح بیعت با اصحاب رسانه استان خوزستان به میزبانی سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان با حضور اصحاب رسانه، خبرگزاری ها و نمایندگان مطبوعات خوزستان، شامگاه یکشنبه سیزدهم مرداد ماه در سپاه ناحیه امام حسین(ع) اهواز برگزار شد.

در این نشست حسن شاهوار پور، فرمانده سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان با اشاره به راه اندازی سازمان بسیج رسانه در سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان گفت: سپاه و بسیج ظرفیت هایی هستند که باید از ارزش های نظام حفاظت کنند و هدف از تشکیل سازان بسیج رسانه دفاع و حفاظت از ارزش ها و آرمان های انقلابی است.

فرمانده سپاه ولی عصر(عج) خوزستان با تأکید بر این که استکبار جهانی با استفاده از ابزار و جنگ رسانه ای خواستار منزوی ساختن نظام اسلامی ایران است، ابراز داشت: ما هیچ گاه به دنبال جنگ نیستیم اما هنگامی که دشمن وارد مرزهای فکری و جغرافیایی کشور شود، مجبور هستیم که با آن مقابله کنیم و امروز این تقابل رسانه ای است و دشمن از طریق رسانه در حال انجام فعالیت های خود است.

در بخش دیگری از این نشست مسعود حمیدی نژاد، معاون فرهنگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با تأکید بر این که تشکیل فضایی جدید و جوان در مطبوعات خوزستان الزامی است، بیان داشت: نگاه مدیران و مسؤولان به بسیج نباید ابزاری باشد؛ چراکه نمی توان شاهد پیشرفت و تعاملی در زمینه رسانه ها و مطبوعات باشیم.

معاون اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، خاطرنشان کرد: اگر نگاه به بسیج به عنوان حامی، پشتوانه و بازوی فرهنگی، فکری، اعتقادی و انقلابی باشد به یقین می‌توان تعامل بسیار مطلوب و تاثیرگذاری را بین بسیج و سپاه و مطبوعات و رسانه‌ها برگزار کرد.

سید معاد موسوی، مسؤول سازمان بسیج رسانه سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان در این نشست اظهارداشت: این سازمان حدود چهار ماه با اهداف مشخص از جمله جذب و سازماندهی اصحاب رسانه تشکیل شده است.

در بخش پایانی این نشست نمایندگان خبرگزاری ها، اصحاب رسانه و مطبوعات بر رفع مشکلات مطبوعات خوزستان تأکید کردند و اظهار داشتند: استان خوزستان از نظر مطبوعاتی در کشور پس از تهران از نظر کمیت رتبه برتر را دارند که باید از نظر کیفیتی هم سطح خود را افزایش دهند و در برهه کنونی کیفیت بسیار مهم تر از کمیت است./9461/پ203/غ

ارسال نظرات