۱۱ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۳:۲۲
کد خبر: ۱۷۹۱۰۹
امام جمعه بناب:

ادبیات صلح صهیونیستی همان اشغالگری است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام باقری‌بنابی گفت: طرح مسأله تکراری صلح و سازش از سوی غرب در آستانه روز جهانی قدس، توطئه‌های تکراری علیه ملت مظلوم فلسطین است.
روز قدس

حجت الاسلام مصطفی باقری بنابی، امام جمعه بناب امروز در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در بناب با تأکید بر این‌که حضور پرشور و حداکثری مسلمانان سراسر جهان در راهپیمایی روز قدس معادلات منطقه ای را به نفع اسلام و ملت فلسطین عوض می کند، اظهار داشت: بیداری اسلامی نشان داد که رژیم صهیونیستی جایی در ممالک اسلامی ندارد.


وی با بیان این‌که اقدام تاریخی امام خمینی(ره) در اعلام روز قدس لرزه بر پایه‌های سست بنیان رژیم جعلی صهیونیستی انداخته است، خاطرنشان کرد: امام راحل با نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس، پرچم دفاع از فلسطین و مردم مظلوم این کشور را برافراشت و ظرفیتی دیگر برای وحدت بین مسلمانان ایجاد کرد.


امام جمعه بناب با بیان این‌که امروز سازشکاران در برابر افکار عمومی جهان و امت اسلامی قرار گرفته اند، یادآور شد: طرح مسأله تکراری صلح و سازش از سوی غرب در آستانه روز جهانی قدس، توطئه‌های تکراری علیه ملت مظلوم فلسطین است.


وی با اشاره به این‌که صلح صهیونیستی ارزشی کمتر از اشغالگری ندارد، تصریح کرد: صلح با رژیم صهیونیستی به معنای زیر پا گذاشتن خون‌ها هزاران کودک بی‌گناه فلسطینی که بدون هیچ بهانه‌ای زیر چکمه‌های جلاد زمان به شهادت رسیدند، صلح در شرایط و وضعیتی معنا و فایده‌ای برای فلسطینیان ندارد.


حجت الاسلام باقری بنابی با بیان این‌که خوی استکباری، جنایتکارانه و مزورانه رژیم اشغالگر قدس سال‌ها است که حقوق ملت مظلوم و بی گناه فلسطین را پایمال کرده است، گفت: کشتار بی رحمانه مردم غیر نظامی، کودکان و زنان بی دفاع و ویران سازی هزاران خانه تنها بخشی از جنایات این رژیم جعلی است.


امام جمعه بناب با تأکید بر این‌که طرح مسأله صلح با رژیم صهیونیستی با هر ایدئولوژی و ترفند سیاسی محکوم به شکست است، افزود: متأسفانه سران برخی از کشورهای اسلامی اولین خائن نسبت به حقوق ملت فلسطین محسوب می شوند، شیوخ مرتجع عربی منطقه از مسأله فلسطین تنها منافع خاندان خود را جستجو می کنند.


وی تفرقه میان مسلمانان، ناامنی منطقه خاورمیانه و راه‌اندازی جنگ فرقه ای و مذهبی تنها با هدف تأمین امنیت برای ژیم صهیونیستی و انحراف افکار عمومی از مظلومیت مردم فلسطین صورت می گیرد، گفت: امروز دشمن با ایجاد تنش و تفرقه با آرمان های اسلامی و ارزش‌های انسانی مبارزه می کند./935/ت302/س

ارسال نظرات