۱۰ مرداد ۱۳۹۲ - ۲۲:۴۵
کد خبر: ۱۷۹۰۸۲
ویژه کارکنان سازمان تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی؛

دوره آموزش تفسیر و ترجمه سوره مبارکه نحل برگزار می شود

خبرگزاری رساـ مسؤول دارالقرآن کریم سازمان تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی از برگزاری دوره آموزشی تفسیر و ترجمه سوره مبارکه نحل در خراسان جنوبی خبرداد.
قرآن
محمد رضا اشرفی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، با بیان این که این دوره برای کارکنان سازمان تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی برگزار می شود، گفت: سازمان تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی در راستای اجرای تقویم آموزشی سال 92، مصوب کمیته راهبردی آموزش و توانمندسازی همچنین برای استمرار توسعه قابلیت ها و ارتقای دانش معنوی و اعتقادی کارکنان اقدام به برگزاری این دوره کرده است.
وی افزود: این دوره آموزشی به مدت 32 ساعت برای تمامی کارکنان رسمی، پیمانی و قراردادی سازمان تبلیغات از16 تیرماه آغاز شده و تا پایان شهریور ماه سال جاری ادامه دارد.
مسؤول دارالقرآن کریم سازمان تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با بیان این که منبع آموزشی این دوره، کتاب نسیم حیات جزء 14تالیف استاد ابوالفضل بهرام‌پور است.
اشرفی ادامه داد: افرادی می توانند در این دوره آموزشی شرکت کنند که گواهینامه روخوانی و روانخوانی قرآن کریم را داشته باشند.
وی ادامه داد: آزمون پایانی این دوره آموزشی، 25 شهریور ماه سال جاری به صورت الکترونیکی برگزار خواهد شد.
 مسؤول دارالقرآن کریم خراسان جنوبی یادآور شد: نمره آزمون ورودی با ضریب یک و نمره آزمون پایانی با ضریب دو محاسبه خواهد شد و به کسانی که در این دروه موفق شوند گواهینامه پایان دوره اعطا می شود./9313/ت303/پ
ارسال نظرات