۰۷ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۹
کد خبر: ۱۷۸۵۵۹

مسجد پایگاه عظیمی برای تربیت نسل کارآمد است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول امور مساجد اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: مسجد پایگاهی عظیم برای تربیت نسلی کارآمد با فعالیت های دینی و مذهبی است.
مسجد

علیرضا عباسی، مسؤول امور مساجد اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان، در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، از پخش 30 برنامه فرهنگی تلویزیونی با عنوان «کیش مهر» به مدت 45 دقیقه قبل از اذان مغرب در ماه مبارک رمضان از صدا و سیمای مرکز خوزستان خبر داد و گفت: این برنامه ویژه افطار روزه داران خوزستانی تهیه و پخش می شود.

وی افزود: در این برنامه ضمن دعوت از مهمانان ویژه از قاریان حافظان قرآن کریم، روشندلان، صاحب نظران، کارشناسان علوم دینی و قرآنی بخشی از برنامه اختصاصی به معرفی و شناساندن مساجد فعال و محوری در سطح استان خوزستان می‌پردازد.

مسؤول امور مساجد اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان تصریح کرد: در تیر سال جاری با نشست تخصصی با حضور کارشناسان فرهنگی ادارات زیرمجموعه اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان و طرح موضوع اقدام به تهیه لیستی از مساجد شاخص و فعال شده تا در ویژه برنامه کیش مهر برای مردم معرفی شوند.

عباسی با بیان این که ارایه فعالیت‌ها و عملکرد مساجد منتخب در ماه مبارک رمضان و دیگر مناسبت‌ها طول سال، مصاحبه با ائمه جماعات مساجد، خانواده‌های شهدای مساجد، ایثارگران، قاریان و حافظان قرآن کریم مساجد از دیگر ویژه برنامه های کیش مهر عنوان کرد و افزود: هدف از تهیه و پخش این برنامه شناساندن مساجد فعال خوزستان است.

مسؤول امور مساجد اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان با تأکید بر جایگاه مساجد در تربیت معنوی نسل جوان خاطرنشان کرد: مسجد پایگاهی عظیم برای تربیت نسلی کارآمد که اولویت کار این نسل فعالیت های دینی و مذهبی است.

عباسی با اشاره به این که مساجد فعال زیادی در استان خوزستان وجود دارد، ابراز داشت: طرح نورالاویه تاکنون در مساجد گوناگون شهرستان های استان به ویژه مناطق محروم از سوی مبلغان در حال برگزاری است.

مسؤول امور مساجد اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان در پایان سخنانش تصریح کرد: طرح نورالاویه با هدف تأمین اوقات فراغت در قالب هسته های فرهنگی جوان در استان برگزار شده است./9458/ت303/ب

ارسال نظرات