۰۵ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۱
کد خبر: ۱۷۸۲۷۰
امام جمعه بناب:

رییس جمهور منتخب در برابر تحمیل نظرها هوشیار باشد

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام باقری بنابی با تأکید بر معرفی و انتخاب کابینه فراجناحی و به دور از سفارش‌های حزبی و گروهی از سوی رییس جمهور دولت یازدهم گفت: عده‌ای به دنبال تحمیل نظر خود بر رییس جمهور منتخب هستند.
حجت الاسلام مصطفي باقري بنابي، امام جمعه بناب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام مصطفی باقری بنابی، امام جمعه بناب امروز در جمع نمازگزاران روزه‌دار این شهرستان با بیان این‌که همه باید برای موفقیت دولت منتخب همکاری و تعامل داشته باشند، اظهار داشت: متأسفانه جریانی در داخل با خط‌گیری از خارج به دنبال تخریب دولت یازدهم است، این در حالیست که هنوز دولت کار خود را آغاز نکرده است.


وی با بیان این‌که برخی قلم‌ها و نشریات در خدمت مزدوران خارجی برای اثرگذاری تحریم‌ها و تهدیدهای دشمن است، خاطرنشان کرد: آنچه مسلم است این قلم بدستان مزدور از آشتی، وحدت، میانه‌روی و اعتدال متنفر هستند و کار را تا جایی پیش می برند تا نظرات خود را بر رییس جمهور منتخب تحمیل کنند.


حجت الاسلام باقری بنابی با تأکید بر معرفی و انتخاب کابینه فراجناحی و به دور از سفارش‌های حزبی و گروهی از سوی رییس جمهور دولت یازدهم تصریح کرد: هنوز عده ای بر طبل اختلاف و تفرقه می کوبند، چراکه منافع مادی و دنیوی خود را در این مسیر می بینند، این افراد حتی به رأی مردم نیز احترام قائل نیستند.


امام جمعه بناب با اشاره به این‌که عاقبت تفرقه، چنددستگی و اختلاف بهتر از وضعیت امروز مصر و عراق نخواهد بود، گفت: هرجا از توصیه های رهبری دور شده ایم و دم از حزب و گروه فارغ از ولایت زده شده، ضرر کرده ایم؛ یقین بدانید کوبیدن سوریه و عراق همه‌اش بهانه است هدف آنها ریشه‌کنی این نظام است.


 وی با تأکید بر اتحاد آحاد جامعه و بهره مندی از ظرفیت های ایجاد شده پس از حماسه سیاسی 24 خرداد افزود: توصیه ما به عده‌ای که دور از وحدت هستند، این است که به رأی مردم احترام گذاشته و فرصت کار به دولت یازدهم بدهند تا ببینیم عملکرد دولت منتخب چطور خواهد شد، بعد قضاوت کنیم.


حجت الاسلام بنابی قصاص قبل از جنایت را اوج بی‌منطقی دانست و گفت: ملت با حماسه 24 خرداد نشان دادند که عزم راسخ به خلق حماسه اقتصادی دارند، اگر امروز دشمن از حربه اقتصادی وارد میدان شده است، ما نیز با حمایت از تولید ملی، خودکفایی، دوری از اقتصاد نفتی و توسعه صادرات غیرنفتی پاسخ دشمنان را خواهیم داد.


وی در پایان خواستار همکاری مجلس در خلق حماسه اقتصادی شد و تصریح کرد: امروز کشور درگیر جنگ اقتصادی است، مجلس باید برخی از قوانین دست و پا گیر را اصلاح و زمینه سرمایه گذاری خارجی را فراهم کند، هنوز هم برای تحقق توصیه ها و رهنمودهای رهبری دیر نیست./935/پ202/س

ارسال نظرات