۲۹ تير ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۵
کد خبر: ۱۷۷۲۱۸

سومین دوره مسابقات آوای ماندگار در تبریز برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ فراخوان سومین دوره مسابقات اذان با عنوان آوای ماندگار در راستای کشف و معرفی استعدادهای مذهبی کودکان و نوجوانان برگزار می شود.
مسابقات آواي ماندگار

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، فراخوان سومین دوره مسابقات اذان با عنوان آوای ماندگار به همت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز در راستای کشف و معرفی استعدادهای مذهبی کودکان و نوجوانان در بخش اذان و حفظ و صیانت از فرهنگی قرآنی اذان منتشر شد.


بنابر این گزارش، تمام علاقه‎مندان و فعالان قرآنی پسر زیر 18 سال می توانند در این مسابقه که در جهت استعداد یابی مذهبی در بین کودکان و نوجوانان برگزار می شود، شرکت کنند، مسابقات در دو بخش 9 تا 14 سال و 15 تا 18 سال برگزار می شود.


همچنین تمام شرکت کنندگان باید کپی کارت ملی یا شناسنامه خود را هنگام ثبت نام به دبیرخانه ارایه کنند. آخرین مهلت ثبت نام دهم مرداد بوده و  زمان و محل برگزاری مسابقات متعاقبا اعلام خواهد شد.


دبیرخانه سومین دوره مسابقات اذان آوای ماندگار به آدرس تبریز، چهارراه آبرسان، پارک مفاخر آذربایجان، سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز، امور فرهنگی مستقر است که علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به آدرس اینترنتی 
www.honar.tabriz.ir مراجعه کنند.


همچنین دومین همایش خوشنویسی کتابت قرآنی به همت خانه خوشنویسی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز برگزار می شود. این همایش پنجشنبه سوم مرداد در یادمان مفاخر آذربایجان واقع در پارک طوبی برگزار می شود.


علاقه‎مندان جهت نام‌نویسی برای شرکت در این همایش معنوی و هنری می توانند تا روز اول مرداد از ساعت 9 تا 14 به مدیریت امور هنری سازمان مراجعه و یا با شماره تلفن 3378587 تماس داشته باشند./935/د101/ب

ارسال نظرات