۲۹ تير ۱۳۹۲ - ۱۵:۱۷
کد خبر: ۱۷۷۲۱۶
امام جمعه دامغان:

کارکنان بهزیستی فرصت خدمت به محرومان را غنیمت شمارند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه دامغان همزمان با هفته بهزیستی در دیدار با سرپرست و کارکنان این اداره گفت: فرصت خدمت به محرومان و ناتوانان موهبتی است که خداوند آن را شامل حال شما کارکنان خدوم بهزیستی کرده است. این فرصت را با خدمت صادقانه به آنها غنیمت شمارید.
امام جمعه دامغان حجت الاسلام سيد محمود ترابي

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در دامغان، حجت الاسلام سید محمود ترابی، امام جمعه این شهرستان در دبدار با ابوالقاسم خطیب زاده، سرپرست اداره بهزیستی دامغان و محمود زحمتکش، سرپرست مجتمع خدمات توانبخشی و جمعی از کارکنان این نهاد، محرومان را برکت جامعه برشمرد و تاکید کرد: خصوصا در ماه مبارک رمضان باید بیش از پیش در جهت محرومیت زدایی فعالیت کنیم و بدانیم سفره ای که محرومی در کنار آن حضور نداشته باشد برکت ندارد.

 

امام جمعه دامغان توجه بیشتر را به محرومان جامعه خواستار شد و افزود: بی شک برنامه ریزی های دقیق‎تر نهادهای دولتی و همکاری بی دریغ مردم بخصوص متمولین و عمل به دستورات مؤکد اسلام و قرآن در این زمینه می تواند با سرعت محرومیت ها را از چهره جامعه اسلامی بزداید.

 

نماینده ولی فقیه در دامغان اضافه کرد: رمضاه ماه میهمانی خداوند کریم و ماه مولای متقیان و حامی مستمندان و مستضعفان حضرت علی(ع) است. جا دارد ملت ایران به عنوان شیعیان و محبان آن مولای وارسته منش و رفتار ایشان با محرومان و ایتام را مد نظر و الگوی رفتار خود قرار دهند.

 

گفتنی است، قدردانی حجت الاسلام ترابی از فعالیت های اداره بهزیستی دامغان در سال گذشته و ارائه گزارش عملکرد این مجموعه از سوی ابوالقاسم خطیب زاده سرپرست این اداره از دیگر بخشهای این نشست بود./977/پ203/ب

ارسال نظرات