۲۷ تير ۱۳۹۲ - ۱۷:۰۶
کد خبر: ۱۷۷۰۲۲
آیت الله علما:

فعالیت‌های خیرخواهانه بهزیستی ارزشمند و ستودنی است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در کرمانشاه گفت: با وجود فرهنگ غنی اسلامی و رعایت آموزه های دینی در خانواده ها در عرصه تکریم سالمندان و احترام به معلولان و کودکان خوشبختانه تعداد افرادی تحت کفالت بهزیستی هستند بسیار کمتر از سایر کشورها است.
حجت الاسلام والمسلمين علما امام جمعه و نماينده ولي فقيه در کرمانشاه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت‌الله مصطفی علما، نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه، ظهر امروز در دیدار با مدیرکل و جمعی از کارکنان اداره بهزیستی استان کرمانشاه بیان کرد: اقدامات و فعالیت‌های بهزیستی بسیار ارزشمند و ستودنی است زیرا به افرادی که نیازمند توجه و کمک هستند خدمت رسانی می کند.


وی ادامه داد: کمک به کودکان بی سرپرست و تلاش برای یافتن خانواده ای مناسب با ارزش ترین فعالیت این سازمان است، تلاش شود بیشتر از معیشت، به تربیت کودکان توجه شود که تأثیر آن در آینده خود افراد و جامعه مشهود باشد.


امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: با وجود فرهنگ غنی اسلامی و رعایت آموزه‌های دینی در خانواده‌ها در عرصه تکریم سالمندان و احترام به معلولان و کودکان خوشبختانه تعداد افرادی تحت کفالت بهزیستی هستند بسیار کمتر از سایر کشورها است.


آیت الله علما اظهار داشت: کار در نهادهایی که در راه خدا و برنامه‌های خیر‌خواهانه فعالیت دارند نظیر بهزیستی اجر و ثواب اخروی در پی خواهد داشت پرسنلی که در بهزیستی مشغول به خدمت هستند دارای یک توفیق اجباری بوده که به عنوان توشه و اجر برای آنها باقی خواهد ماند، کارکنان بهزیستی باید با صبر و حوصله و ظرافت خدمت رسانی کنند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: از مسؤولان بهزیستی خواست در جذب هرچه بیشتر امکانات رفاهی بیشتر برای مددجویان از هیچ تلاشی فروگذاری نکنند.


در این دیدار عبدالرضا میرزائیان مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه به ارائه گزارشی از عملکرد بهزیستی و نحوه خدمت‌رسانی این سازمان پرداخت./967/پ202/س

ارسال نظرات