۱۷ تير ۱۳۹۲ - ۱۹:۱۱
کد خبر: ۱۷۵۲۸۷
با حضور امام جمعه تهران؛

بخش موسسات و نهادهای قرآنی افتتاح شد

خبرگزاری رسا ـ بخش مؤسسات و نهادهای قرآنی مردم‌نهاد بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی، امام جمعه موقت تهران افتتاح شد.
بخش حوزوي نمايشگاه قرآن

به گزارش خبرگزاری رسا مراسم افتتاحیه بخش مؤسسات و نهادهای قرآنی مردم‌نهاد بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم شب گذشته، 16 تیرماه با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران، لاله افتخاری رئیس فراکسیون قرآن و عترت مجلس شورای اسلامی، حجت‌الاسلام حمید محمدی رییس بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم و معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از محققان و پژوهشگران دانشگاهی و حوزوی برگزار شد.

بنابراین گزارش در ابتدای این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین صدیقی گفت: جای خوشحالی است که به برکت قرآن و عترت و خون شهدا نظام جمهوری اسلامی ایران با رهبری امام راحل (ره) محقق شد.

در ادامه این مراسم لاله افتخاری، رییس فراکسیون قرآن و عترت مجلس شورای اسلامی با اشاره به فعالیت‌های انجام شده در حوزه قرآن تصریح کرد: در سال‌های گذشته اقدامات قرآنی خوبی صورت گرفت ولی باز هم در مقایسه با شان قرآن کریم این کارها ناچیز و کم است.

همچنین حجت‌الاسلام محمدی، رییس بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم نیز سخنران دیگر مراسم افتتاحیه بود که با اشاره به اقدامات معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: دولت نهم مظهر تحقق قرآن و عترت شناخته می‌شود و مظهر قول ثقیل و استحکام‌بخش فعالیت نهادهای قرآنی بود که توانست برای این فعالیت‌ها ریل‌گذاری کند./959/د102/ص

ارسال نظرات