۱۱ تير ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۵
کد خبر: ۱۷۴۳۳۰
آیت الله کعبی:

سخنان آیت‌الله یزدی دوستانه و در جهت تحقق وحدت بود

خبرگزاری رسا ـ عضو جامعه مدرسین با اشاره به سخنان دیروز آیت‌الله یزدی گفت: اظهارات آیت الله یزدی در مسیر تحقق وحدت است و جنبه کاملا دوستانه و درون حوزوی دارد.
آيت الله کعبي

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت الله کعبی با اشاره به مواضع رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: حضرت آیت الله یزدی با دلسوزی و تلاش، همیشه به فکر وحدت جامعه مدرسین بودند و زحمات ایشان قابل تقدیر و ستودنی است.

 

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ادامه داد: ایشان از استوانه های حوزه های علمیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

 

وی افزود : اظهارات آیت الله یزدی در مسیر تحقق وحدت است و جنبه کاملا دوستانه و درون حوزوی دارد و رسانه ها به این امر مهم دقت کنند.

 

عضو جامعه مدرسین حوزه علیمه قم گفت: بنده از عمق جان به آیت الله یزدی علاقه دارم و دعا گوی ایشان هستم و حفظ وحدت و تقویت جامعه مدرسین امری لازم است؛ همه با هم تلاش خواهیم کرد نهاد جامعه مدرسین با محوریت ایشان توانمندتر شود.

 

نماینده مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: همه اعضای محترم جامعه مدرسین بر اساس وظیفه شرعی و بر اساس تشخیص خود نظر می دهند و در جلسات جامعه مدرسین نیز آئین نامه ها و اساس نامه جامعه ملاک عمل است.
 
وی افزود: امیدواریم در طراز شان و منزلت جامعه مدرسین و با حفظ جایگاه بزرگان و علمای اعلام در تحقق اهداف و ماموریت های جامعه مدرسین رو به جلو حرکت کنیم. جامعه مدرسین همچنان نقطه امید نیروهای متدین، ارزشی و انقلابی خواهد بود.

 

آیت الله کعبی در پایان تاکید کرد: آسیب شناسی رفتار انتخاباتی جامعه مدرسین در جلسات داخلی تا رسیدن به نقطه نظرات مشترک ضرورت دارد.

 

گفتنی است، آیت الله یزدی در گفت و گوی دیروز خود با یکی از رسانه ها به بیان ناگفته هایی رفتار چهره های مختلف اصولگرا و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در ایام انتخابات پرداخته بود./924/د102/ج

ارسال نظرات