۱۰ تير ۱۳۹۲ - ۰۹:۴۴
کد خبر: ۱۷۴۱۵۹
سردار نقدی:

افرادی که در سال 88 مرتکب اشتباه فاحش شدند به دامان انقلاب برگردند

خبرگزاری رسا ـ رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: به افرادی که در سال 88 مسیر اشتباه رفتند توصیه می‌کنیم و از آنها می‌خواهیم که به دامن انقلاب برگردند و ظرفیت‌هایشان را در جهت اعتلای انقلاب و ارزش ها بکار گیرند.
افرادی که در سال 88 مرتکب اشتباه فاحش شدند به دامان انقلاب برگردند

سردار محمد رضا نقدی، رییس سازمان بسیج مستضعفین در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، در تحلیل رفتار متناقض برخی در سال 88 که مؤید فتنه و تقلب بود، اما انتخابات امسال را دموکراتیک‌ترین انتخابات جهان خواندند، گفت: امیدواریم که شخصیت‌های ما صداقت بیشتری با خودشان و مردم داشته باشند و بتوانند صحنه را واقعی ببینند.

وی افزود: همه می‌دانیم که تقلب و عدم سلامت انتخابات به هیچ وجه واقعیت نداشت، اما برخی این قدر این حرف را برای خود تکرار کردند که خودشان باورشان شد، مانند فردی که به دروغ به مردم می‌گفت آش نذری می‌دهم، مردم را سمت آش نذری دروغین روانه کرد، سپس خودش هم باورش شد و گفت نکند اینجا آش می‌دهند و ما نمی‌دانیم!

سردار نقدی با اشاره به این‌که انتخابات این دوره هم خوشبختانه باشکوه برگزار و سلامت انتخابات برای همه دنیا ثابت شد، ابراز داشت: ما پیشرفت‌های مان را مدیون انقلاب و ارزش‌ها هستیم و این مهم را باید پاس بداریم.

رییس سازمان بسیج مستضعفین اظهار داشت: ما به کسانی که به اشتباه رفتند و این حرف‌های نادرست به زبانشان جاری و در مواضع شان اعلام شد، توصیه می‌کنیم و از آنها می‌خواهیم که به دامن انقلاب برگردند و ظرفیت‌های شان را در جهت اعتلای همین انقلابی که همه به آن مدیون هستیم متمرکز کنند./956/ت302/ج

ارسال نظرات