۰۳ تير ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۶
کد خبر: ۱۷۳۲۷۶

برگزاری جشن نیمه شعبان در بیوت مراجع تقلید

خبرگزاری رسا ـ همزمان با ولادت با سعادت امام زمان(عج) مراسم جشن نیمه شعبان در بیوت مراجع تقلید قم برگزار شد.
مراسم عمامه گذاري طلاب توسط آيت الله صافي گلپايگاني در روز نيمه شعبان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مراسم جشن به مناسبت نیمه شعبان و ولادت با سعادت امام زمان(عج) با حضور مسؤولان استانی و اقشار مختلف مردم در بیوت مراجع تقلید برگزار شد.
بر اساس این گزارش، مراسم جشن نیمه شعبان دیشب و امروز در بیوت مراجع تقلید با حضور شخصیت‌های حوزوی، علما،‌ طلاب، روحانیان، مسؤولان استانی و اقشار مختلف مردم برگزار شد.
در این مراسم‌ها سخنرانان به ذکر فضایل و مناقب امام زمان(عج) و وظیفه منتظران در دوران غیبت آن امام همام پرداخته و زندگی مهدوی و مورد رضایت ایشان را تبیین کردند.
مداحان و ذاکران اهل بیت عصمت و طهارت(ع) نیز در این مراسم‌ها در مدح و منقبت حضرت ولی عصر(عج) اشعاری را قرائت کردند.
جشن نیمه شعبان در بیوت حضرات آیات صافی گلپایگانی و مکارم شیرازی نیز برگزار شد و جمعی از طلاب حوزه علمیه در این مراسم به دست ایشان ملبس به لباس مقدس روحانیت شدند. 
مراسم جشن نیمه شعبان در دفتر مقام معظم رهبری نیز با حضور علما، طلاب، مسؤولان استانی و اقشار مختلف مردم برگزار شد، در این مراسم سخنرانان به تبیین ابعاد مختلف شخصیتی امام زمان(عج) و وظیفه منتظران در عصر غیبت پرداخته و مداحان نیز در وصف امام زمان(عج) اشعاری را قرائت کردند.
گفتنی است، در شب و روز نیمه شعبان مراسم جشن و سرور در حرم حضرت معصومه(س) و مسجد مقدس جمکران با حضور انبوه زائران و مجاروان برگزار شد./927/پ202/پ
ارسال نظرات