۰۲ تير ۱۳۹۲ - ۲۱:۰۶
کد خبر: ۱۷۳۲۴۰

تشریح برنامه های فرهنگی نیمه شعبان در خوزستان

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان به تشریح برنامه های فرهنگی ویژه جشن نیمه شعبان پرداخت و گفت: برای برگزاری پرشور و باشکوه جشن نیمه شعبان برنامه های متنوع و شادی در نظر گرفته شده است که ادارات ارشاد در خوزستان این مراسم را با کیفیت مطلوبی برگزار می کنند.
حجت الاسلام سپهر مديرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي خوزستان

حجت الاسلام سید لطف الله سپهر، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با بیان این که ظهور حضرت مهدی(عج) همراه با خیرات و برکات فراوانی خواهد بود، اظهار داشت: با ظهور حضرت امام زمان(عج) دیگر از فساد، پلیدی، زشتی و بدی ها در جامعه خبری نیست و خوبی های عالم جایگزین آن خواهند شد.

دبیر شورای فرهنگ عمومی خوزستان با بیان این که حضرت صاحب الزمان(عج) هدایت گر انسان در تاریکی ها و ظلمات است، ابراز داشت: همواره در طول بیش از سی سال انقلاب اسلامی ایران عنایات حضرت صاحب الزمان(عج) پشتیبان نظام اسلامی و ملت ایران بوده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان به تشریح برنامه های فرهنگی ویژه جشن نمیه شعبان پرداخت و گفت: برای برگزاری پرشور و باشکوه جشن نیمه شعبان برنامه های متنوع و شادی در نظر گرفته شده است که ادارات ارشاد در خوزستان این مراسم را با کیفیت مطلوبی برگزار می کنند.

حجت الاسلام سپهر به برگزاری آیین اختتامیه جشنواره شعر «چلیپا» در قالب نمایشگاه خوشنویسی اشاره و خاطرنشان کرد: این نمایشگاه با مضمون اشعار عرفانی در وصف حضرت امام زمان(عج) برگزار شد که شامگاه یکشنبه دوم تیرماه آیین اختتامیه این نمایشگاه برگزار می شود.

دبیر شورای فرهنگ عمومی خوزستان تصریح کرد: این نمایشگاه با مضمون اشعار حضرت مهدی(عج) و اشعار مهدویت برگزار شده است که 210 آثار با مشارکت 130 هنرمند خوش ذوق خوزستانی در این نمایشگاه حضور داشتند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با تأکید بر این که جشن های نیمه شعبان باید پرشور و باشکوه تر از هرسال برگزار شود، خاطرنشان کرد: برگزاری برنامه های تئاتر و نمایش های مذهبی با موضوع انتظار و مهدویت، حضور گروه های موسیقی محلی خوزستانی در میان مردم و برگزاری ایستگاه های صلواتی و معرفتی از برنامه های اداره ارشاد خوزستان در نیمه شعبان است./9461/ت303/غ

ارسال نظرات