۳۰ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۷
کد خبر: ۱۷۲۷۲۳
نماینده ولی فقیه در سپاه امام رضا:

حضور ملت ایران در 24 خرداد حماسه ای ماندگار در تاریخ نظام بود

خبرگزاری رسا ـ مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا(ع) با بیان این که حضور مردم در پای صندوق های رأی حماسه ای ماندگار را در تاریخ نظام اسلامی رقم زد، گفت: رفتار رقبای کاندیدای پیروز نیز الگوی اخلاق انتخاباتی اسلامی را ترسیم کرد.
انتخابات

حجت الاسلام سیداحمد حسینی، مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا(ع) درگفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد در تحلیل مشارکت سیاسی مردم در انتخابات اخیر، گفت: با توجه به شرایطی که در داخل و خارج کشور داشتیم، این موج مشارکت مردم، معجزه ای بود که به لطف خدا از سوی رهبر معظم انقلاب ایجاد شد. 

تدبیر پیامبرگونه رهبری، انتخابات92 را  به حماسه ای ماندگار در تاریخ انقلاب تبدیل کرد

حجت الاسلام حسینی تصریح کرد: در این شرایط، تدبیر پیامبرگونه رهبر معظم انقلاب، به مدد مردم آمد و با حکم شدن آرامش و امنیت بر فضای انتخابات، کم حاشیه ترین انتخابات و حماسه ای ماندگار در تاریخ انقلاب ثبت شد.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه امام رضا(ع) در مورد شبهه پیروزی گفتمان سازش در انتخابات، خاطرنشان کرد: «یا سازش یا مقاومت»، دوگانه ای است که از سوی رسانه های بیگانه القا می شود چرا که می خواهند انتخابات را رفراندومی برای اصل نظام جلوه دهند و نتیجه آن را به معنای کوتاه آمدن در مقابل غرب اعلام کنند.

 

وی با اشاره به التزام مردم، کاندیداها و هوادارانشان نسبت به قانون در انتخابات 24 خرداد، ادامه داد: کسانی که در دوره های گذشته از تقلب دم می زدند در این دوره که کاندیدای مدنظرشان رأی آورده است مدعی سلامت انتخابات هستند در حالی که انتخابات سال88 را نیز همین دولت و با همین قانون برگزار کرد.

 نباید برای رسیدن به قدرت از هر حربه ای استفاده کرد

حجت الاسلام حسینی در تحلیل عملکرد نامزدهای اصولگرا و اصلاح طلب، گفت: جبهه مقابل اصولگرایان هوشمندانه تر عمل کرد و با وجود این که دو نامزد بیشتر نداشت همان را نیز به یک نفر تبدیل کرد اما در اصولگرایان چنین تعهدی مشهود نبود و رفتار انتخاباتی شان مردم را اذیت می کرد.

 

وی اضافه کرد: مردم در علت سنجی گرانی، اصولگرا و اصلاح طلب نمی شناسند بلکه به عملکردها نگاه می کنند وگرنه نفس اصولگرایی مورد اتفاق همه است و در عین حال همه پاسدار اصلاح طلبی به معنای حقیقی و دینی کلمه هستند.

 

حجت الاسلام حسینی با اشاره به بلوغ سیاسی مردم، تأکید کرد: نباید برای رسیدن به قدرت از هر حربه ای استفاده کرد، نه مردم و نه اسلام این را نمی پسندند.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه امام رضا(ع) ابراز داشت: فتنه 88 گذشته از آسیب هایش، در ابعاد مختلف برای ما نعمت بود چرا که همه مردم فهمیدند دشمن در کمین آنان است و هر که اعم از اصولگرا یا اصلاح طلب روزنه ای ایجاد کند دشمن بلافاصله از آن وارد می شود و موج سواری می کند. در این دوره انتخابات هم همه متوجه بودند دشمن مترصد فرصت است و در مواجهه با ما از برخورد سخت پرهیز و تلاش دارد رویکرد نرم را دنبال کند.

 

حجت الاسلام حسینی با اشاره به استفاده ابزاری دشمن از دموکراسی، حقوق بشر و شورای امنیت، برای سیطره بر کشورها، افزود: دشمن در این مسیر به جای اعزام سرباز و سلاح از استعداد و پتانسیل داخلی ملت ها برای تسلط بر آنان بهره می گیرد.

 حزب الله تبعیت عملی خود از ولایت را در انتخابات نشان داد

وی با اشاره به بصیرت مندی نامزدها و مردم، در مورد نحوه برخورد رقبای کاندیدای پیروز، یاداور شد: همه رقبا به جای بی قانونی و ظلم هایی که در سال 88 شد، تسلیم قانون بودند، با کاندیدای پیروز دیدار کرده و صمیمانه تبریک گفتند و این یک حرکت ارزشمند و مشی اخلاق انتخاباتی اسلامی است که به تعبیر رهبر معظم انقلاب می توان آن را روی دست گرفت و به دنیا نشان داد.

 

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا(ع) همچنین با اشاره به ناامیدی برخی نیروهای ارزشی، تأکید کرد: با این که در دوره گذشته هوادارن کاندیداها بسیار مشکل سازی کردند اما حزب الله با وجود این که چه بسا نتیجه انتخابات برایشان رضایت بخش نبود، بسیار خوب و قابل تحسین عمل کرده و تبعیت عملی خود از ولایت را نشان دادند./930/ت302/ش 

ارسال نظرات