۲۵ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۰
کد خبر: ۱۷۱۹۳۳
امام جمعه بناب:

24خرداد اوج دلبستگی مردم به نظام و ولایت را به نمایش گذاشت

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام باقری بنابی گفت: امروز وظیفه‌ای مهم تر از گذشته بر عهده ما است که آن حفظ و حراست از دستاوردهای حضور میلیونی ملت در انتخابات 24 خرداد است.
حجت الاسلام مصطفي باقري بنابي، امام جمعه بناب

حجت الاسلام مصطفی باقری بنابی، امام جمعه بناب در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز با بیان این‌که حضور میلیونی مردم پای صندوق‌های رأی اوج دلبستگی به نظام و ولایت را به نمایش گذاشت، اظهار داشت: مردم ایران با چشم باز و بینش کافی وارد عرصه انتخابات شدند و با انتخاب فرد اصلح نشان دادند که جنجال ‌رسانه ای غرب بیهوده بوده است.


وی با بیان‌ این که بینش و بصیرت سیاسی ملت ایران موجب شکست توطئه‌های دشمنان نظام اسلامی شده است، خاطرنشان کرد: دشمن باید بداند امکان فریب این ملت وجود ندارد، از دیدگاه ملت ایران 24 خرداد روز انتقام از دشمنی بود که دائم به دنبال مایوس کردن ماست و رفتن به پای صندوق ها تیری بر قلب ضدانقلاب بود.


امام جمعه بناب با اشاره به مشارکت حداکثری مردم سراسر کشور در انتخابات روز گذشته اظهار داشت: حماسه 24 خرداد تجلی ولایت مداری ملت ایران در مقابله با جریانات مختلف منحرف در داخل و خارج بوده است، امروز وظیفه‌ای مهم تر از گذشته بر عهده ماست که آن حفظ و حراست از دستاوردهای حضور میلیونی ملت در انتخابات 24 خرداد است.


حجت الاسلام باقری بنابی پیام حماسه 24 خرداد را حمایت ملت از نظام ولایی و سیلی محکمی بر گوش استکبار دانست و گفت: مردم وظیفه خود را آگاهانه انجام داده‌اند و نشان دادند که با هوشیاری و استقامت وصف‌ناپذیر تمام شیطنت‌ها را نقش برآب می‌کنند، امروز وظیفه منتخبان است که به وظیفه ذاتی خود عمل کنند.


وی با بیان این‌که مردم با حضور حداکثری و انتخاب اصلح خود با آرمان های امام راحل و شهدا تجدید میثاق بستند، افزود: شیرینی وحدت و انسجامی که در کشور حاکم است، نباید با برخی اظهارنظرها و یا بداخلاقی‌های سیاسی به کام ملت تلخ شود، مسؤولان هوشیار باشند و فریب فتنه‌های القائی دشمنان را نخورند.


امام جمعه بناب با تشریح نتایج و ثمرات حضور آگاهانه و پرشور مردم در انتخابات تصریح کرد: وحدت و همدلی یکی دیگر از ثمرات انتخابات 24 خرداد بود، وحدت و انسجامی که باید از امروز مسؤولان نظام در قوای سه گانه بیش از پیش به آن توجه داشته و زیر سایه ولایت تنها خدمتگزار ملت باشند./935/ت302/ب

ارسال نظرات