۲۳ خرداد ۱۳۹۲ - ۰۰:۱۲
کد خبر: ۱۷۱۴۰۴
بروجردی در جمع حامیان ولایتی:

ولایتی از عرصه انتخابات کنار نمی رود

خبرگزاری رسا ـ رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: انصراف آقای ولایتی یک دروغ محض و بی اساس است و وی با تمام قدرت و محکم در عرصه انتخابات باقی خواهند ماند و به عهد و پیمانی که با مردم بسته است عمل خواهد کرد.
بروجردي، رييس کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس شوراي اسلامي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، علاء الدین بروجردی، رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، شامگاه چهارشنبه بیست و دوم خرداد ماه در جمع حامیان علی اکبر ولایتی در اهواز، با بیان این که حماسه سیاسی سخن رهبری است، اظهار داشت: همه باید در شکل گیری حماسه سیاسی و تحقق این هدف در نظام اسلامی گام برداریم که امیدواریم این هدف در 24 خرداد به بهترین شکل تحقق یابد.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به دشمنی های دشمنان علیه نظام اسلامی، ابراز داشت: استکبار جهانی از مدت ها پیش تبلیغات گسترده خود را علیه انتخابات ایران آغاز کرده است و سعی دارند حضور حداکثری مردم را به حداقل برسانند که این توطئه آنها به یقین شکست خواهد خورد.

نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به حمایت خود از ولایتی، بر عهد و پیمان خود با آقای ولایتی تأکید کرد و گفت: در این چند مدت تبلیغات سوء و جنگ روانی گسترده ای علیه آقای ولایتی انجام شده است که نمی خواهند شاهد این حمایت ها از وی باشند.

وی با اشاره به شایعه بستری شدن ولایتی در بیمارستان، بیان داشت: در چند روز گذشته شایعه ای مبنی بر بستری شدن آقای ولایتی در بیمارستان در سطح جامعه و محافل عمومی پخش شده بود که این شایعه دروغی شاخ دار است.

بروجردی با اشاره به انتشار اخباری مبنی بر انصراف ولایتی از کاندیداتوری انتخابات ریاست جمهوری، گفت: انصراف آقای ولایتی یک دروغ محض و بی اساس است و وی با تمام قدرت و محکم در عرصه انتخابات باقی خواهند ماند و به عهد و پیمانی که با مردم بسته است عمل خواهد کرد.

نماینده ملت به سوابق ولایتی اشاره و خاطرنشان کرد: مردم بیشتر آقای ولایتی را به عنوان یک سیاست مدار کهنه کار و یک دانشمند می شناسند که چهره انقلابی وی کمتر در نزد مردم شناخته شده است.

بروجردی با تأکید بر شجاعت ولایتی در عرصه مدیریت فردی، اظهار داشت: درگیری های شیعیان و قومیتی در لبنان و فلسطین و کشتار مسلمانان در بوسنی و هرزگوین از جمله چالش هایی است که در دوران آقای ولایتی اتفاق افتاد و وی با شجاعت تمام در این کشورها حضور پیدا می کردند و به دنبال حل مشکلات بودند.

وی با اشاره به مناظرات تلویزیونی، اظهار داشت: در مناظرات دیدیم که سیاست خارجی از سوی آقای ولایتی در برخی موارد به چالش کشیده شد؛ دیدگاه آقای ولایتی در این زمینه به ویژه انرژی هسته ای این است که بهره مندی از فرهنگ مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان بسیار خوب و ارزشمند است اما باید با تدبیر عمل کنیم.

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: آقای ولایتی از دوران سرسپردگی در سیاست انرژی هسته ای متنفر است و سیاست کوتاهی در برابر دشمنان به خاطر تحریم را قبول ندارند.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به فعالیت های ولایتی در دوران دفاع مقدس و تأیید آن از سوی حضرت امام خمینی(ره)، ابراز داشت: در عصه سیاست خارجی باید با تدبیر عمل کنیم و ضمن برقراری ارتباط با دیگر کشورها حافظ منافع ملی نیز باشیم.

وی تأکید کرد: باید با کشورها ارتباط داشته باشیم و در هر چند ماه دو تا سه رییس جمهور به کشورمان سفر کنند و ارتباطات نباید فقط به کشورهای آمریکای لاتین محدود شود که برنامه ولایتی در این زمینه مقاومت مدبرانه است.

بروجردی با اشاره به برنامه های اقتصادی ولایتی، برنامه های وی در این زمینه را اقتصاد مردم مدار دانست و گفت: در زمینه اقتصاد باید مردم به میدان بیایند و دولت از آنها حمایت کند.

وی ادامه داد: در بخش اقتصاد بهداشتی اکنون 30 درصد هزینه ها از سوی دولت و ما بقی آن از سوی مردم پرداخت می شود که در این زمینه آقای ولایتی معتقد است که در مرحله نخست این معادله باید برعکس شود و 70 درصد هزینه درمان از سوی دولت باید پرداخت شود و در مرحله بعد به صورت تدریجی درمان رایگان می شود و این در قانون اساسی آمده است.

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در بخش پایانی سخنانش، خاطرنشان کرد: با توجه به سخنان رهبر معظم انقلاب باید نکات مثبت دولت فعلی ادامه یابد که در دولت آقای ولایتی مسکن مهر که از نکات مثبت دولت فعلی است با ساز و کارها و تغییرات جدید ادامه پیدا خواهد کرد./9461/پ202/ج

ارسال نظرات