۲۲ خرداد ۱۳۹۲ - ۲۲:۲۶
کد خبر: ۱۷۱۳۸۹
حجت‌الاسلام والمسلمین رجبی:

مردم هیچ گاه خیانت‌های دوران اصلاحات را از یاد نخواهند برد

خبرگزاری رسا ـ عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم مردم فهیم ما کارنامه خیانت‌های اصلاح طلبان را از یاد نخواهند برد، گفت: امیدواریم با هدایت‌های الهی این افراد در میان مردم بیش از گذشته رسوا شوند و با شکست شان از صحنه خارج شوند.
حجت الاسلام والمسلمين رجبي
حجت‌الاسلام والمسلمین محمود رجبی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا،‌ با بیان این‌که خیانت‌های دولت اصلاحات فراموش شدنی نیست و مردم فهیم ما کارنامه خیانت‌های آنها را از یاد نخواهند برد، گفت: در دوران اصلاحات به مقدس‌ترین مقدسات ما توهین شد.
وی با تأکید بر این‌که در زمان اصلاحات حرف‌های ناجور و تلاش مذبوحانه ضد دین و اسلام مطرح شد، اظهار کرد: در همان زمان بود که گفتند امام خمینی(ره) به موزه تاریخ رفت، گفتند باید  از شعارهای انقلاب دست برداشت و گفتند امام حسین(ع) در جنگ قبیله‌ای کشته شد.
قائم مقام مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) خاطرنشان کرد: اگر ملت ما مروری به خاطرات آن دوران بکنند متوجه می‌شوند این‌ها کسانی بودند که تیشه به ریشه اسلام زدند و کشور ما را از نظر فرهنگ اسلامی به عقب راندند.
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان این‌که در دوران اصلاحات برخی صریحا گفتند ما باید با اسرائیل رابطه برقرار کنیم، گفت: ملت فجایع آنها را فراموش نکرده است؛ اینها کسانی هستند که وزیر ارشادشان به دشمن پناهنده شد و امروز علیه نظام تلاش می‌کند.
حجت‌الاسلام والمسلمین رجبی ادامه داد: متفکران و اتاق‌های فکری آنها به خارج رفته‌اند و علیه نظام تلاش کرده و به دشمنان خارجی ما برای تضعیف انقلاب کمک می‌کنند.
وی با تأکید بر این که این افراد قطعا در میان ملت جایگاهی ندارند، اظهار کرد: ملت هوشیار است و ما باید هرچه می‌توانیم برای آنها، آن دوران و اقدامات زشت آنها را یادآوری کنیم.
قائم مقام مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره)با بیان این‌که در دوران اصلاحات کشور از لحاظ امنیتی وضعیت مناسبی نداشت، ابراز کرد: در آن زمان اشرار برای خود تشکیلات درست کرده بودند و گروهی و طائفه‌ای به مردم حمله می‌کردند و جرأت نمی‌کردند با اشرار برخورد کنند.
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در ادامه تصریح کرد: این‌که می‌بینیم دشمنان ما می‌گویند اگر آقای جلیلی بیاید خطر برای ما ایجاد می‌شود نشان دهنده این است؛ قطعا دشمن با آمدن کسانی که در برابر وی قرار داردند، خوشحال می‌شود.
حجت‌الاسلام والمسلمین رجبی ابراز امیدواری کرد، خداوند ملت ایران را همچون گذشته هدایت کند تا این افراد در میان مردم بیش از گذشته رسوا شوند و با شکست شان از صحنه خارج شوند./927/ت302/ج
ارسال نظرات