۲۲ خرداد ۱۳۹۲ - ۲۰:۵۷
کد خبر: ۱۷۱۳۸۲
رضایی در تبریز:

مردم نباید هزینه کشمکش‌های سیاسی را بپردازند

خبرگزاری رسا ـ کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با تأکید بر این‌که حرفی را که می‌زنم عمل می‌کنم، گفت: دوران شعار دادن در کشور به پایان رسیده است.
محسن رضايي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، محسن رضایی، کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، عصر امروز در جمع مردم تبریز در سالن ورزشی ستارخان این شهر، با بیان این‌که من یک شعار ساده دارم، اظهار داشت: من یک شعار ساده دارم سلام بر زندگی و این یعنی سلام بر اشتغال، آرامش و آنچه که یک زندگی آرام را برای جوانان شکل می دهد.


وی با تأکید بر این‌که حرفی را که می‌زنم عمل می‌کنم، خاطرنشان کرد: دوران شعار در کشور به پایان رسیده و امروز باید با خلق حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی به جنگ با توطئه های دشمن رفت، ایجاد اشتغال، اخلاق و آرامش در جامعه پاسخی کوبنده به تحریم ها و یاوه گویی های غرب خواهد بود.


عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تشریح برنامه های خود در دولت آینده، گفت: برنامه‌ام یک منظومه دارای نقطه و هدف بوده و آن بهبود زندگی مردم است، در دولت آینده رژیم آبی دریاچه ارومیه را تثبیت می‌کنیم تا این دریاچه مهم و تمدن ساز حفظ شود زیرا جزء انفکاک ناپذیر تاریخ ایران اسلامی است.


رضایی در پاسخ به شور مردم حاضر در سالن و شعارهای آنان خطاب به دیگر نامزدهای انتخاباتی و مسؤولان کشور تصریح کرد: حرف ما این است که چرا دعواهای سیاسی باید در کشور باشد، مردم نباید هزینه کشمکش‌های سیاسی را بپردازند و ما باید اقتصاد کشور را سامان دهیم.


وی با تأکید بر این‌که مسؤولان نباید خود را طلبکار مردم بدانند، گفت: بنده بدهکار مردم هستم، به همین خاطر پا به عرصه سیاست گذاشتم و وقتی می‌بینم که جوانی عزتش به خاطر بیکاری شکسته می‌شود، غیرتم اجازه نمی‌دهد که کاری نکنم. امروز زمان آن رسیده که خود را برای پیروزی‌های بزرگ آماده کنید.


این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با بیان این‌که هدفم سامان‎بخشی به وضعیت معیشت و زندگی مردم است، خاطرنشان کرد: ملت ایران من را در سه امتحان انقلاب، امنیت و دفاع مقدس آزموده اند و امیدوارم در امتحان چهارم یعنی عرصه اقتصادی با انتخاب شما موفق شوم.


وی با انتقاد از نزاع‌های سیاسی اخیر در کشور گفت: اگر می‌خواهید دعوا کنید بر سر بیکاری و گرانی دعوا کنید، این کشمکش‌ها و دعواها باید کنار گذاشته شود، نباید مردم هزینه دعواهای سیاسی را بدهند، ما دست بوس شما هستیم ولی وقت ملت و نظام را نگیرد.


رضایی با اشاره به این‌که فضای سیاسی امنیتی را به فضای فرهنگی، اقتصادی و هنری تبدیل خواهم کرد، تصریح کرد: امنیت، سیاست و قدرت داریم اما در بعد فرهنگ و اقتصاد ضعیف هستیم. اگر پیروز انتخابات شوم اصل 15 و 19 قانون اساسی برای نخستین بار را اجرایی خواهم کرد، چراکه معتقدم فرهنگ ایران زمین یک وحدت در حال تکثر است.


این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ظرفیت های موجود در منطقه آذربایجان اظهار داشت: آذربایجان باید به ایالت اقتصادی تبدیل شود عده‌ای از تجزیه آن می هراسند اما می‌گویم با ایالتی شدن آذربایجان وفاداری این مردم به ایران اسلامی بیشتر خواهد شد./935/پ202/ج

ارسال نظرات