۲۲ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۶:۲۲
کد خبر: ۱۷۱۳۰۸
رضایی در رشت:

مردم نباید هزینه دعواهای سیاسی را بپردازند

خبرگزاری رسا ـ رضایی در جمع مردم رشت از برخی دعواهای گروه های سیاسی در کشور انتقاد کرد و گفت: مردم نباید هزینه کمشمکش ها و دعواهای سیاسی را بپردازند.
محسن رضايي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، محسن رضایی پیش از ظهر امروز در جمع مردم گیلان در ورزشگاه عضدی رشت، روز پاسدار را روز دفاع از ارزش های انسانی دانست و گفت: امام حسین(ع) نماد ایثار، گذشت و مقاومت است.

 

رضایی با تأکید براین که مردم نباید هزینه کمشمکش ها و دعواهای سیاسی را بپردازند، خاطرنشان کرد: متأسفانه امروز شاهد این گونه مسائل در میان گروه های سیاسی هستیم.

 

رضایی تشکیل دولت فراگیر را یکی از مهم ترین برنامه های خود در صورت موفقیت در انتخابات دانست و خاطرنشان کرد: بنده به دنبال جناح گزایی در دولت خود نیستم.

 

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان این که از همه نخبگان و کارشناسان مجرب از همه گروه ها در دولت خود بهره خواهم گرفت، ادامه داد: نگاه من در تشکیل دولت به حتم فراجناحی خواهد بود.

 

وی یکی از مهم ترین مشکلات کشور را عدم قرارگیری افراد در جایگاه مناسب خود دانست و خاطرنشان کرد: اگر هر فردی بر اساس شایستگی در جای مناسب به خود قرار گیرد به حتم بسیاری از مشکلات امروز کشور ما حل خواهد شد.

 

رضایی با بیان این که کسب قدرت سیاسی و نظامی بدون رضایت مردم فایده ای نخواهد داشت، افزود: نباید بگذاریم مشکلات تا این حد گسترش یاید.

 

وی با تأکید براین که باید آرامش و آسایش را دوباره به کانون خانواده ها بازگردانیم، خاطرنشان کرد: متأسفانه امروز شرایط معیشتی مردم در وضعیت نامناسبی قرار دارد که باید این مشکل مهم رفع شود.

 

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان این که متأسفانه ارزش پول کشورمان هر روز کاهش می یابد، تصریح کرد: ارزش پول یک کشور را می تواند هم ردیف با ارزش سرزمینی دانست و یا این که کمتر این مسأله نیست.

 

وی با بیان این که نباید بگذاریم وضعیت زندگی مردم و معیشت آنها شرایط بحرانی به خود بگیرد، ادامه داد: باید تلاش کنیم تا سروسامانی به شرایط زندگی خانواده ها دهیم.

 

وی با تأکید براین که باید یک نگاه ویژه و اساسی به مسأله اقتصاد کشور داشته باشیم، گفت: مردم نباید بیش از این هزینه پرداخت کنند. امروز مهم ترین مسأله کشور رسیدگی به اوضاع اقتصادی است.

 

رضایی با تأکید براین که نخواهیم گذاشت حق مردم به ویژه جوانان به راحتی بی توجهی شود، تأکید کرد: برای بنده مهم ترین مسأله مردم هستند.

 

وی با بیان این که بنده در عرصه اقتصادی برای همه نقاط کشور برنامه دارم، ادامه داد: در عرصه اقتصادی برنامه های مهمی برای کشور دارم و مطالعات گسترده ای نیز در این خصوص انجام داده ام.

 

رضایی در ادامه سخنان خود از تدوین 14 طرح برای رفع مشکلات کشور خبر داد و به پرداخت وام 23 میلیونی قرض الحسنه برای تهیه تهجزیه زوج های جوان اشاره کرد و گفت: این طرح یکی از برنامه های مهم دولت بنده خواهد بود وآن را پیگیری خواهم کرد.

 

وی همچنین از افزایش میزان پرداخت یارانه در مرحله دوم طرح هدفمند سازی یارانه ها تا 110 هزار تومان به ازای هر نفر خبر داد.

 

رضایی با بیان این که همه استان های ما ظرفیت های مهمی برای اشتغال زایی دارند، گفت: باید با برنامه ریزی و حمایت لازم زمینه بهره گیری از این پتانسیل ها فراهم شود.

 

وی رسیدگی و تحول در زندگی مردم را مهم ترین دغدغه خود دانست و خاطرنشان کرد: همه توان خود را در جهت رفع دغدغه های مردم به کار خواهم گرفت چون معتقدم در ایران اسلامی حتی یک فقیر نباید وجود داشته باشد./950/پ202/ج 

ارسال نظرات