۱۸ خرداد ۱۳۹۲ - ۲۳:۴۷
کد خبر: ۱۷۰۶۵۰
مسؤول دفتر سیاسی حوزه علمیه خراسان:

در فضای غیرتوحیدی حاکم بر جهان باید با مقاومت حق خود را گرفت

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام نصیرایی با تأکید بر این که در فضای غیرتوحیدی حاکم بر جهان باید با مقاومت، حق خود را بگیریم، خظاب به مردم گفت: همچنان به دنبال گفتمان مقاومت باشید و به کسانی که گفتمانشان، نشان از تزلزل، عقبگرد و کرنش در برابر بیگانگان دارد، میدان ندهید.
حجت الاسلام نصيرايي مسؤول دفتر سياسي حوزه علميه خراسان

حجت الاسلام مجید نصیرایی، مسؤول دفتر سیاسی مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، در مورد رویارویی دو گفتمان مقاومت و سازش در انتخابات پیش رو اظهار داشت: امروز دو گفتمان رو در روی هم قرار دارند؛ گفتمان سازش، راه حل مشکلات جامعه را در سازش با مستکبران می داند که این کاملا غلط است.

 

وی با تأکید بر این که مشکلات ما و جهان اسلام تنها از راه مقاومت حل می‌شود، افزود: نظام حاکم بر جهان، نظامی استکباری و به دور از اخلاق و عدالت است و علت همه این ظلم و خونریزی و حق کشی ها این است که حاضر نیستند حق افراد را به خودشان بدهند بنابراین ما هم اگر بخواهیم در مقابل این ها کرنش کنیم و عقب بنشینیم نه تنها به حق خود نمی رسیم بلکه آن ها در تضییع حق ما جلوتر می آیند.

 

حجت الاسلام نصیرایی ادامه داد: این گونه نیست که اگر ما کوتاه آمدیم، آنها هم کوتاه بیایند؛ اگر این گونه بود، چرا در زمان دولت اصلاحات که آن همه با غرب همراهی می کرد و چراغ سبز نشان می‌داد، بوش، ایران را محور شرارت خواند؟ بر این اساس، در فضای حاکم که برگرفته از خودخواهی، ظلم، تکبر و دوری از اخلاق، ایمان و توحید است بایستی با مقاومت و قدرت حق خود را گرفت.

 

مسؤول دفتر سیاسی حوزه علمیه خراسان، مقاومت را لازمه عزت، استقلال و آزادی دانست و گفت: مردم همچنان به دنبال گفتمان مقاومت باشند و به کسانی که گفتمان شان نشان از تزلزل، عقبگرد و کرنش در برابر بیگانگان دارد، میدان ندهند وگرنه مورد مؤاخذه تاریخ و نسل‌های بعد قرار خواهند گرفت.

 

حجت الاسلام نصیرایی با بیان این که نظام اسلامی ما الگوی دنیا بوده و همه نگاه‌ها بدان معطوف است، گفت: ضروری است همگان از سیاه نمایی و القای بحران پرهیز کنند و ملتزم به اصول اخلاقی باشند؛ چون متهم کردن و تضعیف یکدیگر در شأن نظام اسلامی نیست./930/ت302/س

ارسال نظرات