۱۶ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۱
کد خبر: ۱۷۰۳۲۲
دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت:

انتخاب رهبر انقلاب اسلامی معجزه و موهبتی الهی بود

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام اختری با اشاره به انتخاب حضرت آیت الله خامنه ای بعد از ارتحال امام خمینی گفت: انتخاب حضرت آیت الله خامنه ای به زعامت امت معجزه و موهبتی الهی بود.
حجت الاسلام و المسلمين اختري دبيرکل مجمع جهاني اهل بيت(ع)

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در سراب، حجت الاسلام محمدحسن اختری، دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت، امروز در همایش انتخاب تاریخی در سراب اظهار داشت: با گذشت زمان بیش از پیش درایت، تدبیر، هوشمندی و شایستگی و صلابت رهبر معظم انقلاب اسلامی بر مردم و جهانیان اثبات می شود. 


وی با قدردانی از بصیرت والای نمایندگان مجلس خبرگان رهبری در انتخاب جانشینی شایسته برای امام راحل(ره) خاطرنشان کرد: انتخاب حضرت آیت الله  خامنه ای به زعامت امت معجزه و موهبتی الهی بود.


حجت الاسلام اختری با اشاره به هوشمندی و درایت والای رهبر معظم انقلاب تصریح کرد: کسی که رهبری جامعه اسلامی را برعهده می گیرد خضوع و خشوع و عبد صالح بودن از ویژگی های ان باید باشد که الحمدالله جامعه ما مفتخر به داشتن چنین رهبری است.


دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت با بیان این که رهبری خردمندانه رهبر انقلاب توانست کشور را از فتنه گسترده شده از سوی استعمار و استکبار در سال 88 رهایی بخشد، ابراز داشت: عنایت و لطف خدا و تدبیر مقام معظم رهبری و بصیرت ملت دشمنان سلطه گر را از رسیدن به اهداف ترسیم شده خود در فتنه 88 ناکام گذاشت.


حجت الاسلام اختری با بیان ویژگی های اخلاقی و شخصیتی مقام معظم رهبری تاکید کرد: عزتی و صلابتی که امروز در ایشان شاهدیم برگرفته از عبادت ها، خشوع و خضوع آن بزرگوار در برابر خداوند است، باید قدرشناس نعمت ولایت بود.


وی با دعوت مردم به حضور در پای صندوق های رأی خاطرنشان کرد: پیام روشن مردم در 24 خرداد ماه به جهانیان پیام تجدید پیمان با رهبر انقلاب اسلامی و آرمان های امام راحل و شهدا خواهد بود و خلق حماسه سیاسی بر خلاف خواست شیاطین غرب و شرق به لطف الهی تحقق خواهد یافت.


حجت الاسلام اختری با اشاره به پیشرفت های کشور در عرصه های مختلف بیان داشت: زمانی که در نیروی دریایی خدمت می کردم به عینه می دیدم که برای کوچکترین مسائل فنی به امریکا و بیگانگان وابسته بودیم ولی امروز جوانان این مرز و بوم ناو شکن و پهباد می سازند.


وی تصریح کرد: هنوز دیرزمانی از غافلگیری آمریکا و اسرائیل از ورود پهبادهای ایرانی به آسمان اسرائیل غاصب نمی‌گذرد.


همچنین حجت الاسلام اکرمی، امام جمعه سراب گفت: انتخاب رهبر انقلاب به زعامت امت ادامه مسیر امام راحل و شهدا را تضمین و یأس و ناامیدی را بر دشمنان حاکم کرد، در شرایطی که دشمنان منتظر رحلت حضرت امام بودند و به گمان خود کار انقلاب را تمام شده می دانستند، اما این انتخاب تاریخی گمانه زنی های آنها را نقش بر آب کرد.


گفتنی است، هشتمین همایش انتخاب تاریخی به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و با همکاری دفتر امام جمعه سراب در سالن اجتماعات آموزش و پرورش سراب و با حضور گسترده مردم برگزار شد./949/پ202/س

ارسال نظرات