۱۴ خرداد ۱۳۹۲ - ۲۳:۲۲
کد خبر: ۱۷۰۱۹۹
امام جمعه مشهد:

اصول امام خمینی قوی‌تر و نیرومندتر از قبل تداوم دارد

خبرگزاری رسا ـ آیت الله علم الهدی گفت: امروز نسلی که امام را ندیده و تصویر او را رصد نکرده باز هم ایشان را مقتدای خود می داند این نشان می دهد اصول رهبر فقید انقلاب قوی تر و نیرومندتر از قبل تداوم دارد.
آيت الله علم الهدي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد٬ آیت الله سیداحمد علم الهدی٬ نماینده مجلس خبرگان رهبری، عصر چهاردهم خرداد در مراسم بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره) در حسینیه شاهد مشهد با اشاره به مدیریت حکیمانه امام خمینی(ره) اظهار داشت: رحلت امام به معنای انقراض ولایت و رهبری ایشان در جامعه نبود، محققان و صاحب نظران اروپایی بعد از یک سال از درگذشت امام اظهار کردند، امام خمینی از دنیا نرفته بلکه پایگاه حکومت او تغییر کرده است، اگر در زمان زنده بودن، پایگاه رهبری او جماران بود اکنون از داخل قبر، امامت و رهبری می کند.

 

وی افزود: از سوی دیگر، امروز نسلی که امام را ندیده و تصویر او را رصد نکرده باز هم ایشان را مقتدای خود می داند این نشان می دهد اصول رهبر فقید انقلاب قوی تر و نیرومندتر از قبل تداوم دارد.

 

جامعه شیفته استکبار ستیزی رهبر معظم انقلاب است

آیت الله علم الهدی بیان کرد: مردم به آیت الله خامنه ای تنها به عنوان فردی که مرجع و پاسخگوی نیازهای آنان است نگاه نمی کنند بلکه شیفته استکبار ستیزی ایشان هستند. ایشان نظام را بر اساس اصول امام اداره می کنند. در سیره ایشان سبک زندگی امام به خوبی محسوس است.

 

وی خطاب به فرزندان شهدا اظهار داشت: شما وارثان پدرانتان هستید و باید عَلم آنان را باید در دست گیرید و هشیارانه در جریان انتخابات باشید. اصول امام خمینی(ره) باید تداوم یافته و در جریان های سیاسی و اجتماعی، خصوصا در جریان اجرایی حاکم شود از این رو می بایست در انتخابات، شخصی را انتخاب کنید که از تبار شهیدان باشد.

 

کنار آمدن با دشمن مشکل معیشتی مردم را حل نمی کند

امام جمعه مشهد تصریح کرد: ما از آغاز انقلاب تاکنون با فراز و نشیب های زیادی در عرصه سیاسی در این نظام روبه رو بودیم. هر روز مطالبه ای از سوی مردم عنوان می شد. در دوران سازندگی، توسعه غربی با الگوی استکباری اش باعنوان توسعه اقتصادی در جامعه پیاده شد که بسیاری از ارزش ها، خصوصا در عرصه اجتماعی در معرض سقوط قرار گرفت و پول و ثروت در دست اقلیت بود.

 

نماینده مجلس خبرگان با اشاره به این که شبیخون فرهنگی در جامعه از زمان دولت اصلاحات آغاز شد، افزود: در دولت نهم اصول و ارزش مداری حفظ شد اما به علت مدیریت قهر آمیز، مشکلات معیشتی و اقتصادی به وجود آمد. 

 

آیت الله علم الهدی با انتقاد از کاندیداهایی که عنوان می کنند اگر با دشمن بسازند، مشکل معیشت حل می شود، تأکید کرد: برخی از نامزدها، شعارهای باطل و غیرمنطقی دارند. کنار آمدن با دشمن مشکل معیشتی مردم را حل نمی کند. شهیدان بر اساس اصول امام خمینی(ره) برای انقلاب سرمایه گذاری کردند و ما نباید با خون آنان معامله کنیم./930/پ202/س

 

 

ارسال نظرات