۰۷ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۸:۵۰
کد خبر: ۱۶۸۹۵۷
مسؤول نهاد رهبری در دانشگاه‌های آذربایجان شرقی:

لیبرال دموکراسی غرب با شعار مردم‌سالاری، مردم را فریب می‌دهد

خبرگزاری رسا ـ مسؤول نهاد رهبری در دانشگاه‌های آذربایجان شرقی گفت: نظام لیبرال دموکراسی غرب تنها شعار مردم‌سالاری سر می دهد و در واقع به دنبال کسب منافع طیف خاصی از جامعه است.
آمريکا و اسرائيل

حجت الاسلام اصغر نقدی، مسؤول نهاد رهبری در دانشگاه های آذربایجان شرقی، در گفت‌‎وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز با تأکید بر این‌که حضور در انتخابات مهر تائیدی بر آرمان‌های انقلاب اسلامی، امام راحل، رهبری نظام و شهداست، اظهار داشت: عزت، سربلندی و آزادگی نظام اسلامی در گرو تحقق مردم‌سالاری دینی در نظام ولایی است.

وی با بیان این‌که انتخابات نمادی از نظام مردم‌سالاری دینی است، خاطرنشان کرد: نظامی که مبتنی بر احکام الهی است، به یقین هم برای دنیا و هم برای آخرت آحاد جامعه برنامه دارد، این در حالی است که نظام لیبرال دموکراسی غرب تنها شعار مردم‌سالاری سر می دهد و در واقع به دنبال کسب منافع طیف خاصی از جامعه است.

حجت الاسلام نقدی با بیان این‌که دشمنان با اصل برگزاری انتخابات در ایران مخالف هستند، افزود: استکبار جهانی اگر قدرت داشت اجازه نمی داد در ایران اسلامی انتخاباتی برگزار شود تا در نهایت اراده مردم بر سرنوشت خود حاکم شود، اما چون قادر به این هدف شوم خود نبوده است، به دنبال اخلال در روند برگزاری و انحراف در مسیر انتخابات است.

وی با بیان این‌که تحریم های اقتصادی دشمن در طول یک سال گذشته با اهداف و اغراض سیاسی در آستانه انتخابات 24 خرداد اعمال شده است، گفت: باید هوشیار باشیم که دشمنان نظام اسلامی و استکبار جهانی با توطئه‌های همه جانبه در حوزه  اقتصاد، سیاسی، فرهنگی و صف آرایی کرده تا مردم را نسبت به آینده و نظام اسلامی بدبین کنند.

مسؤول نهاد رهبری در دانشگاه‌های آذربایجان شرقی با تأکید بر اهمیت حضور پرشور و بابصیرت مردم در انتخابات یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری افزود: ملت ایران با صف آرایی 24 خرداد در مقابل تمام کفر می ایستند و با تبعیت از رهبری حماسه بزرگی در حوزه سیاسی و اقتصادی می آفریند.

وی با تأکید بر تبدیل شور انتخاباتی مردم به شعور انتخاباتی تصریح کرد: شور تا جایی اهمیت دارد که تبدیل به شعور شود، اگر با شعور انتخاباتی در صحنه حاضر شویم و حماسه سیاسی خلق کنیم، به یقین نتیجه این انتخابات انتخاب رییس جمهوری اصلح، ولایی، شایسته و مدبر خواهد بود.

حجت الاسلام نقدی با اشاره به اهمیت دیدگاه ولایت فقیه در انتخابات تصریح کرد: به یقین هر حزب، گروه و تشکلی که در راستای اهداف عالیه نظام، آرمان‌ها و ارزش‌های مقدس انقلاب اسلامی در پرتو ولایت ولی امر مسلمین جهان گام بردارد، بی تردید مورد احترام مردم خواهد بود، مردم به خوبی تشخیص می دهند که چه کسی ولایت‌مدار واقعی است.

مسؤول نهاد رهبری در دانشگاه های آذربایجان شرقی در پایان ابراز امیدواری کرد تا مردم آگاه و بصیر ایران اسلامی بار دیگر در 24خرداد با خلق حماسه ای دیگر با حضور در پای صندوق‌های رأی، بر یاوه سرایی‌های رسانه‌های استکبار جهانی خط بطلان کشیده و عزت و استقلال نظام اسلامی را تضمین کنند./935/ت302/س

ارسال نظرات