۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۰
کد خبر: ۱۶۶۸۶۹
بروجردی در شهرکرد:

احتمال رد صلاحیت مشایی بالاست/نگران اقدامات احتمالی احمدی نژاد نیستیم

خبرگزاری رسا ـ رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: احتمال رد صلاحیت آقای مشایی از سوی شورای نگهبان، بالاست و مسؤولان نیز نگران اقدامات احتمالی احمدی نژاد در واکنش به رد صلاحیت مشایی نیستند.
علاء الدين بروجردي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، علاءالدین بروجردی، رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی شامگاه سه شنبه، 24 اردیبهشت ماه در جمع مردم شهرکرد در تالار ماهان این شهر با اشاره به زمان احراز صلاحیت های کاندیداهای یازدهمین دوره ریاست جمهوری، در پاسخ به سوال یکی از حاضران، اظهار داشت: رسانه ملی هنگام ثبت نام نامزدها در ستاد انتخابات، از آنها در مورد احتمال رد صلاحیت آنان در شورای نگهبان، سوال کرد؛ همه نامزدها نیز به این مهم اذعان کردند که به قانون پایبند هستند.

 

وی اضافه کرد: اگر یکی از رد صلاحیت شدگان بی قانونی کند یا اعتراضی خارج از شیوه قانونی آن انجام دهد، قانون مداری خود را زیر سوال برده است.

 

بروجردی با بیان این که نگران اقدامات احتمالی غیر قانونی آقای احمدی نژاد نیستیم، تصریح کرد: اقدامات لازم با همکاری اعضای کمیسیون امنیت ملی انجام و پیش بینی شده است.

 

نماینده مجلس شورای اسلامی همچنین با بیان این که ورود آقای هاشمی معادلات را بر هم زد، اضافه کرد: انسان ها در کوران مشکلات کشور، خود را نشان می دهند و افرادی در فتنه سال 88 می توانستند حتی با زبان خود از فتنه برائت کنند ولی با سکوت خود به نظام جمهوری اسلامی ظلم کردند.

 

بروجردی همچنین با اشاره به ثبت نام سعید جلیلی در انتخابات یازدهم ریاست جمهوری، ادامه داد: رای و نظر اعضای جبهه پایداری را هنوز نمی دانیم ولی امیدواریم اصولگرایان با درک شرایط حساس کشور، به اجماع رسیده و ائتلاف کنند.

 

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در ادامه سخنان خود همچنین در مورد اعلام کاندیدای واحد از ائتلاف 2+1 نیز، تصریح کرد: هر سه عضو این ائتلاف بیان کرده اند که خروجی این ائتلاف، کاندیدای واحد است و اگر نامزدی نیز از این پیمان خروج کند، نشانه آن است که وی حتی به صحبت ها و گفته های خود نیز پایبند نیست.

 

وی تأکید کرد: حضور آقای مشایی و هاشمی رفسنجانی به عرصه انتخابات به معنای آن است که اصولگرایان باید انتخابات را جدی تر از گذشته بگیرند و برای معرفی کاندیدای واحد کاری اساسی انجام دهند.

 

بروجردی همچنین با بیان ویژگی های علی اکبر ولایتی کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، از وی به عنوان ولایتمدار واقعی یاد کرد و گفت: آقای ولایتی سابقه درخشانی در مدیریت و ولایت مداری دارد و شایسته تصدی پست ریاست جمهوری است.

 

وی گفت: دین مداری، پرکاری و خستگی ناپذیری، ولایت مداری به معنای واقعی، و داشتن تجربه مدیریت قوی از ویژگی های آقای ولایتی است.

 

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: رییس جمهور آینده ملت ایران باید عزت مدار و اقتدار گرا باشد و ولایتی نیز با توجه به کارزار انتخاباتی پیش رو، برای دفاع از حریم ولایت، زره رزم پوشیده و به میدان آمده است.

 

حامی انتخاباتی ولایتی گفت: ادبیات رییس جمهور ملت ایران باید فاخر باشد و اگر رییس جمهور، ذره ای با ولایت زاویه بگیرد، مشروعیت خود را از دست داده است./9457/پ203/ج

ارسال نظرات