۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۹
کد خبر: ۱۶۶۲۹۵

مقاومت سوریه برای آزادسازی جولان تیپ نظامی تشکیل می‌دهد

خبرگزاری رسا ـ جبهه مردمی برای تغییر و آزادی سوریه تصمیم خود برای تشکیل تیپ‌های این جبهه به منظور آزادسازی اراضی اشغالی از جمله جولان را اعلام کرد.
جولان سوريه

 

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از سانا، ریاست جبهه مردمی برای تغییر و آزادی در بیانیه‌ای اعلام کرد که به منظور آزادسازی اراضی اشغالی از جمله بلندی‌های جولان اشغالی، تیپ‌هایی را تشکیل می‌دهد.

 

در این بیانیه تاکید شده است که باب عضویت در این گردان‌ها باز است و هر یک از شهروندان سوری در صورت تمایل برای شرکت در تشکیلات مقاومت این جبهه می‌توانند عضو آن شوند.

 

در بیانیه مذکور همچنین آمده است که ریاست این جبهه فرماندهی نظامی برای اجرای این ماموریت را تشکیل داده است.

 

این در حالی است که بشار اسد رییس جمهور سوریه و سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان در اظهاراتی اعلام کردند که از چنین عملیاتی حمایت می‌کنند.

 

سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان طی سخنانی به مناسبت بیست‌وپنجمین سالروز آغاز فعالیت رادیو النور گفت: ما در مقاومت لبنان اعلام می‌کنیم که در کنار مقاومت مردمی سوریه ایستاده‌ایم و برای آزادی جولان سوریه به آنها کمک و آموزش می‌دهیم.

 

پیش از این بشار اسد، رییس جمهوری سوریه نیز در نشست خود با کمیته امنیتی این کشور تصمیم گرفت که جبهه جولان را به روی گردان‌های مقاومت مردمی بگشاید./994/ب102/د

ارسال نظرات