۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۵:۰۶
کد خبر: ۱۶۶۱۵۷
مدیر استانی حوزه علمیه آذربایجان‌شرقی:

هر گام غیرولایی خیانت به مردم و اسلام است

خبرگزاری رسا ـ‌ حجت الاسلام انتظاری گفت: رهنمودهای رهبری فصل الخطاب بوده و هر حرکت خلاف منویات رهبری خیانت به مردم و اسلام است.
حجت الاسلام علي انتظاري، مدير استاني حوزه علميه آذربايجان شرقي


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام علی انتظاری، مدیر استانی حوزه علمیه آذربایجان‌شرقی امروز در جمع طلاب حوزه های علمیه برادران رسول اکرم(ص) هادیشهر و مدرسه علمیه فاطمیه در شهر مرزی جلفا بر ضرورت پایبندی مسلمانان بر ارزش های اسلامی و تبعیت از ولایت فقیه تأکید کرد و اظهار داشت: مطالبه امروز رهبر معظم انقلاب اسلامی از عموم مردم، حضور گسترده و آگاهانه در انتخابات 24 خرداد است.


وی با بیان این‌که همواره شکوه و عظمت انتخابات ایران کمر استکبار را شکسته است، خاطرنشان کرد: استکبار سرمایه گذاری های کلانی برای اختلاف افکنی در زمان برگزاری اتخابات در ایران دارد اما با حضور گسترده و آگاهانه مردم شکست های پیاپی آمریکا و اسرائیل در انتخابات پیش رو نیز تکرار خواهد شد.


امام جمعه جلفا با تأکید بر ضرورت آگاهی مردم نسبت به پیشینه نامزدهای انتخاباتی شوراهای اسلامی و ریاست جمهوری و ضرورت توجه به حساسیت شرایط فعلی نظام گفت: رهنمودهای رهبری فصل الخطاب بوده و هر حرکت خلاف منویات رهبری خیانت به مردم و اسلام است.


حجت الاسلام انتظاری گفت: ملت ایران همواره در طول تاریخ با وحدت و تبعیت از ولایت فقیه در برابر ظلم و ستم استکبار و تحریم ها و جنگ های سخت و نرم دشمنان اسلام ایستادگی کرده اند و لازم است همچون سال های گذشته با لبیک به رهنمودهای ولایت فقیه با حضوری شکوهمند در انخابات پیش رو امیدهای پوچ آمریکا و اسرائیل و جهان غرب را به یاس تبدیل کنند.


مدیر استانی حوزه های علمیه استان آذربایجان شرقی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به هتک حرمت
به ساحت ائمه اطهار(ع) و صحابی معصومین(ع) در کشورهای در سوریه، اظهار داشت: بانی تمامی این توطئه ها رژیم منفور صهیونیستی است، باید آگاه بود که گروهی منسوب به ارتش رژیم صهیونیستی مأمور به اختلاف افکنی در بین شیعه و سنی در کشورهای مسلمان و از جمله در سوریه شده اند.


وی نبش قبر حجر بن عدی را نشان ضعف و بیچارگی استکبار دانست و گفت: آمریکا و اسرائیل با تمام قدرت خود در برابر اسلام شکت خورده اند و با روی آوری به حرکات غیر انسانی و غیردینی بیش از پیش در لجن زار خواری و ذلت فرو می روند. مسلمانان همواره با تبعیت از ولایت فقیه نشان داده اند که در برابر دشمنان اسلام و قرآن و اهل بیت(ع) جانفشانی و ایستادگی می کنند.

حجت الاسلام انتظاری گفت: انسان حقیقت جو با دیدن نشانه هایی از نشانه های خداوند محو جلال و عظمت خداوند شده و از کارهای ناپسند دوری می جوید اما در حادثه اخیر شاهد بودیم که هتاکان قبر صحابی پیامبر اعظم(ص) حتی با دیدن پیکر خون آلود حجربن عدی که نشانی از انسان های صالح است، قبر ایشان را نبش و پیکر سالم را به سرقت بردند.


گفتنی است، حوزه های علمیه برادران رسول اکرم(ص) هادیشهر و مدرسه علمیه فاطمیه در شهر مرزی جلفا فعالیت های گسترده تبلیغی، آموزشی و پژوهشی دارند./935/پ202/س

ارسال نظرات