۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۰۳:۵۷
کد خبر: ۱۶۵۹۴۹
در رادیو قرآن انجام می‌شود:

معرفی کتاب «سیمای پرفروغ»

خبرگزاری رسا ـ کتاب «سیمای پر فروغ» در برنامه «اشاره» روز شنبه 21 اردیبهشت ماه در شبکه رادیویی قرآن معرفی می شود.
راديو قرآن

 

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی رادیو قرآن، میان برنامه رادیویی «اشاره» با رویکرد معرفی کتاب‌های قرآنی به همت گروه مناسبت های ویژه هرروز صبح ساعت 8:30 از رادیو قرآن پخش می‌شود و  کتاب «سیمای پرفروغ» با محوریت پژوهشی پیرامون فضایل و مناقب امیرمومنان علی علیه السلام تالیف استاد سید اصغر ناظم زاده قمی روز شنبه 21 اردیبهشت ماه در این برنامه معرفی می‌شود.

 

امیرمؤمنان علیه السلام در دامان وحى پرورید و از سرچشمه زلال و ناب محمدى نوشید و پا به پاى پیامبر صلی الله علیه و آله در تمام صحنه‏ها کوشید و دمى از راه خدا پا پس نکشید و کوتاهى نورزید. جان خویش را در «لیلةالمبیت» در طبق اخلاص نهاد و پیامبر را از خطر مشرکان رهاند, چنان به پیامبر نزدیک شد که خداوند او را «نَفْس رسول‏خدا» نامید و تنها همو، به عنوان «امیرالمؤمنین» نامبردار شد.

 

نویسنده در این کتاب مى‏کوشد تا خوانندگان را با شمّه‏اى از فضایل و مناقب آن امام همام در شش بخش آشنا کند: منزلت علىعلیه السلام نزد پیامبر صلی الله علیه و آله، توصیه‏هاى پیامبر درباره على علیه السلام، على علیه السلام در عرصه دانش، معجزات و کرامات على علیه السلام، على علیه السلام در عرصه ایمان و اخلاق و منزلت على علیه السلام در سراى واپسین از جمله بخش های این کتاب است.

 

ویژگی‌های این اثر ارزنده که توسط مرکز انتشارات دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم به چاپ رسیده است در برنامه رادیویی «اشاره » بخش معرفی کتاب بیان می شود، «اشاره» به همت فاطمه گنجی شنبه 21 اردیبهشت ماه ساعت 8:30 برروی موج اف ام ردیف 100مگاهرتز از شبکه رادیویی قرآن پخش می شود./959/د102/ق

ارسال نظرات