۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۷
کد خبر: ۱۶۵۵۹۹

فعالان انگلیسی فروش کالاهای ساخت شهرک‎های صهیونیستی را محکوم کردند

خبرگزاری رسا ـ فعالان حامی فلسطین در انگلیس با برگزاری تظاهراتی به فروش کالاهای ساخت شهرک‎های غیرقانونی صهیونیست‎ها در فروشگاه‎های لندن، اعتراض کرده‎اند.
انگليس

 

به گزارش خبرگزاری رسا، فعالان انگلیسی وابسته به گروه جدایی و تحریم (BDS) با تجمع در مقابل شعبه‎های فروشگاه‎های « Whole Foods » و «John Lewis » مخالفت خود را با فروش کالاهای ساخت شهرک‎های غیرقانونی اسرائیل در این فروشگاه‎ها اعلام کردند.

 

تظاهرکنندگان بنرهایی را با خود حمل می‎کردند که بر روی آن‎ها عبارت «کالاهای ساخت سرزمین غصبی را تحریم کنید» و «فلسطین را آزاد کنید» نوشته شده بود.

 

گروه فعالان «بی دی اس» از مصرف کنندگان در سراسر جهان خواسته است تا محصولات و شرکت‎هایی که سود آنان از نقض حقوق فلسطینیان به دست می‎آید را تحریم کنند.

 

اقدامات معترضانه علیه رژیم اسرائیل و درخواست برای تحریم این رژیم از آوریل 2012 و با اقدام گروه کوآپرتیو (Co-operative Group ) در راستا با تحریم گسترده کالاهای ساخت شهرک‎های غیرقانونی اسرائیل واقع در کرانه باختری، در انگلیس شدت گرفت .

 

بالغ بر پانصد هزار صهیونیست در بیش از 120 شهرک غیرقانونی این رژیم زندگی می‎کنند که از زمان اشغال اراضی فلسطین در کرانه باختری رود اردن و شرق قدس در سال 1967 تا کنون ساخته شده‎اند.

 

در حالی که شهرک‎های صهیونیستی از سوی جامعه بین‎المللی غیرقانونی شناخته شده‎اند، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم اعلام کرده است که شهرک‎سازی بخشی از سیاست‎های اسرائیل است و هرگز متوقف نخواهد شد./982/ب101/د

ارسال نظرات