۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۴:۵۶
کد خبر: ۱۶۴۹۹۵

بیان نقاط قوت دولت از سوی نماینده خبرگان

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری در دیدار مردمی رییس جمهور به نقاط قوت احمدی نژاد اشاره کرد.
حجت الاسلام و المسلمين قريشي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه،حجت الاسلام و المسلمین سید علی اکبر قریشی، نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری، در دیدار مردمی ارومیه با محمود احمدی‌نژاد با قدردانی از خدمات دولت در توسعه و آبادانی منطقه اظهار کرد: سفرهای هیأت دولت به استان یکی از راهکارهای تسریع در رفع مشکلات استان و شهرستان بوده و در نتیجه توسعه هر چه سریع تر در بخش های مختلف است.

وی با اشاره به توجه داشتن رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص فعالیت‌های مثبت دولت گفت: این مسأله مایه خشنودی است که فعالیت های رییس جمهور مورد توجه رهبری قرار گرفته است.
حجت الاسلام و المسلمین قریشی اقدامات دولت نهم و دهم را متفاوت از سایر دولت ها خواند و افزود: تشکیل هیأت دولت در مرکز استان ها، سفر وزرا و اعضای هیأت دولت به شهرها و بررسی مشکلات مردم از نزدیک، اجرای طرح سهام عدالت، پرداخت یارانه ها و پروژه مسکن مهر از فعالیت هایی است که این دولت را ممتاز کرده است.
نماینده خبرگان رهبری قرائت دعادی فرج و سلام و درود فرستادن بر حضرت فاطمه زهرا(س) را در سازمان ملل از اقدامات شجاعانه خواند.
وی اظهار کرد: حضرت آیت الله خامنه ای نیز در زمان ریاست جمهوری در سازمان ملل جمله امام راحل «آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند» را در صحن سازمان ملل نقل کرده بود به طوری که این امر موجب حیرت بنیانگذار کبیر انقلاب شده بود.
حجت الاسلام و المسلمین قریشی در پایان بر احیای دریاچه ارومیه، اتصال ارومیه به شبکه حمل و نقل ریلی و تکمیل حوزه علمیه امام خامنه‌ای تأکید کرد.
وحید جلال زاده، استاندار آذربایجان غربی نیز در این مراسم اظهار داشت: امسال با عنوان سال حماسه سیاسی از سوی رهبر انقلاب اسلامی برای نامگذاری شده که مردم ارومیه پیش از انتخابات در پانزدهم اردیبهشت این حماسه را از خودبه نمایش گذاشتند.
وی با قدردانی از حضور پرشور و شعور مردم ارومیه در استقبال از رییس جمهوری گفت: مردم ارومیه پیش از انقلاب و همچنین دوران دفاع مقدس نشان دادند که پاسدار ارزش‌های انقلاب اسلامی هستند./936/پ202/س
ارسال نظرات