۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۵
کد خبر: ۱۶۴۴۸۲

دومین نشست فصلی مسؤولان دفاتر خبرگزاری رسا آغاز به کار کرد

خبرگزاری رسا ـ دومین نشست فصلی مسؤولان دفاتر خبرگزاری رسا در آستانه انتخابات ریاست جمهوری در شهر مقدس قم آغاز شد.
دومين نشست فصلي مسؤولان دفاتر خبرگزاري رسا


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، دومین نشست فصلی مسؤولان دفاتر خبرگزاری رسا با موضوع انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهر مقدس قم آغاز شد.

 

 

این نشست که از صبح امروز دوازدهم اردیبهشت ماه و با سخنرانی حجت الاسلام محمدمهدی محققی مدیرعامل خبرگزاری رسا در دفتر مرکزی این رسانه حوزوی در قم آغاز شده است، به مدت دو روز ادامه خواهد یافت.

 

 

در مراسم افتتاحیه این نشست حجت الاسلام محمدمهدی محققی در سخنانی به بیان دیدگاه های خود درباره انتخابات ریاست جمهوری پرداخت.

 

 

مدیرعامل خبرگزاری رسا تعدد کاندیداها در مرحله کنونی را امری مطلوب دانست و با انتقاد از افرادی که احساس تکلیف کاندیداها را تقبیح می کنند، از رسانه ها خواست در آستانه انتخابات ضمن رعایت مصالح نظام از جنجال آفرینی و اختلاف افکنی اجتناب کنند.

 

 

این فعال عرصه رسانه همچنین فرمایشات رهبر معظم انقلاب درباره انتخابات و ملاک های رییس جمهور آینده را جامع ارزیابی و بر ضرورت ایفای نقش علما و حوزویان در راستای تبیین این سخنان تاکید کرد.

 

 

در این همایش دو روزه همچنین سلسله نشست های بصیرتی و سیاسی با حضور اساتید برگزار خواهد شد.

 

 

مسؤولان دفاتر خبرگزاری رسا در مناطق و استان های مختلف کشور نیز در این نشست فصلی گزارشی از برنامه ها و فعالیت های مربوطه ارائه خواهند کرد. /924/پ202/ج

 

 

ارسال نظرات