۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۲۰:۵۵
کد خبر: ۱۶۳۹۰۶

مراسم سومین روز ارتحال امام جمعه موقت اسلامشهر برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ مراسم سومین روز ارتحال حجت الاسلام حسین صفری تبار، امام جمعه موقت شهرستان اسلامشهر، با حضور مسؤولین و مردم شریف و شهید پروراسلامشهر برگزار شد.
مراسم سومين رور شهادت امام جمعه موقت اسلامشهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مراسم سومین روز ارتحال حجت الاسلام حسین صفری تبار، امام جمعه موقت شهرستان اسلامشهر، با حضور مسؤولین و مردم شریف و شهید پرور اسلامشهر روز گذشته در مسجد امام حسین(ع) این شهرستان برگزار شد.

براساس این گزارش، حجت الاسلام سید حسین جوشقانی، عضو هییت رییسه مؤسسه سیره شهدا، در این مراسم اظهار داشت: میزان توقف ما در دنیا بسیار کم است و در واقع این را باید گفت که سرمایه عمر ما ناچیز است و خوشا به حال کسانی که از این سرمایه به نیکی و فزونی استفاده می‌کنند.

وی افزود: برخی از مردم برای توشه آخرت خود همواره در خیرات و نیکی‌ها غوطه‌ور هستند که حجت الاسلام صفری تبار از این دسته انسان‌ها بود.

عضو هیأت رییسه مؤسسه سیره شهدا ادامه داد: حجت الاسلام صفری، فردی بود که همه ایام نوروز خود را با شهدا سپری می‌کرد واین عبد خدا هفت سال و پنج ماه را در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل حضور داشت و سرانجام هم در عملیات والفجر8 به درجه والای جانبازی شیمیایی رسید.

وی خاطرنشان کرد: حجت الاسلام صفری تبار همیشه و در همه حال از رهبری حمایت می‌کرد و این امر را به دیگران هم توصیه می‌کرد.

حجت الاسلام جوشقانی در ادامه به یکی از ویژگی‌های بارز امام جمعه موقت اسلامشهر اشاره کرد و بیان داشت: در ایشان عشق و علاقه به دنیا نبود و فقط می‌خواست نشر متعالی اسلام در جامعه انتشار پیدا کند.

گفتنی است، دراین مراسم حجت الاسلام نوروزی، امام جمعه اسلامشهر، حجت الاسلام گل وردی، امام جمعه چهاردانگه و ائمه جمعه دیگر شهرستان‌های استان تهران حضور داشتند./957/پ202/ص

 

ارسال نظرات