۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۹:۰۱
کد خبر: ۱۶۳۸۸۶
محسن رضایی در رشت:

تنها 20 درصد از ظرفیت‌های کشور استفاده می‌شود

خبرگزاری رسا ـ نامزد احتمالی انتخابات ریاست جمهوری با بیان این که متأسفانه حتی از 20 درصد ظرفیت های بالا در کشور استفاده نمی شود، ادامه داد: نباید به آسانی ظرفیت ها و منابع مهم و ارزشمند کشور به هدر رود.
محسن رضايي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، محسن رضایی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، امروز در جمع مردم شهر با حساس خواندن شرایط امروز کشورمان، گفت: دشمنان نظام همه توان خود رادر عرصه اقتصادی و فرهنگی به کار گرفتند تا به کشورمان ضربه بزنند.

 

وی با بیان این که فشارهای داخلی و خارجی در عرصه اقتصادی و فرهنگی هر روز بر کشورمان بیشتر می شود، افزود: رفع همه این مشکلات نیازمند حماسه آفرینی ملت در انتخابات آتی است.

 

رضایی انتخابات آینده را مهم ارزیابی کرد و با اشاره به تأثیر حضور حماسی مردم در انتخابات و کاهش مشکلات در بخش های مختلف، گفت: با خلق حماسه ای دیگر در عرصه سیاسی می توان بر مشکلات اقتصادی نیز فائق آمد.

 

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام  با بیان این که در عرصه اقتصادی، سیاسی و فرهنگی نیازمند یک حماسه عظیم هستیم، خاطرنشان کرد: با توجه به فشارهای اقتصادی که دشمنان بر کشورمان وارد می کنند خلق چنین حماسه ای ضرورت دارد.

 

وی با بیان این که ملت ایران اسلامی بار دیگر شکوفایی اقتصادی و فرهنگی خود را با خلق حماسه ای عظیم در انتخابات آتی به نمایش خواهند گذاشت، تصریح کرد: همه باید با نگاهی دیگر این حماسه را مشاهده کنند.

 

رضایی در بخش دیگری از سخنان خود به مسأله فقر و بیکاری در کشور اشاره کرد و با بیان این که متأسفانه در این خصوص وضعیت ما به تناسبت میانگین جهانی بسیار نا مناسب است، گفت: البته نباید ناامید بود، چون همه این مشکلات با همدلی و برنامه ریزی مناسب حل خواهد شد.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع یارانه اشاره کرد و با بیان این که ارزش یارانه 45 هزار تومانی دولت نسبت به سال گذشته بسیار کمتر شده و به 15 هزار تومان رسیده است.

 

رضایی با بیان این که متأسفانه ارزش پول ملی ما دو سوم کاهش پیدا کرده است، افزود: این شرایط به هیچ عنوان خوب نیست و باید برای رفع آن برنامه ریزی کرد.

 

وی با بیان این که بیکاری، فقر و مشکلات اقتصادی بدون برنامه ریزی و هدف حل نخواهد شد، افزود: باید با نسخه به میدان آمد تا این مشکلات رفع شود.

 

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان این که امروز کشورمان بیش از هر زمان دیگری نیازمند خرد جمعی است، گفت: بنده با برنامه وارد عرصه انتخابات شدم.

 

رضایی با بیان این که کشورمان در عرصه های مختلف از پتانسیل مناسبی برخوردار است، خاطرنشان کرد: باید با وحدت و همدلی در داخل کشور و همچنین برنامه ریزی مناسب از این ظرفیت ها نهایت استفاده در جهت توسعه و پیشرفت کشور ببریم.

 

وی با بیان این که متأسفانه حتی از 20 درصد این ظرفیت های بالا در کشور استفاده نمی شود، ادامه داد: نباید به آسانی این ظرفیت ها و منابع مهم و ارزشمند به هدر رود.

 

رضایی با بیان این که انسان ها بزرگی در این کشور وجود دارند که همچنان ناشناخته ماندند، افزود: باید این افراد شناسایی شده و از توانمندی آنها در جهت توسعه کشور بهره گرفته شود./950/پ202/س

ارسال نظرات