۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۶:۵۴
کد خبر: ۱۶۳۶۶۱

کم‌توجهی به روحانیت خط قرمز محسن رضایی

خبرگزاری رسا ـ محسن رضایی کم توجهی و بی توجهی به روحانیت را خط قرمز خود دانست و تأکید کرد: نقش روحانیت در دولت بسیار حائز اهمیت و حساس است و اگر به دنبال پیشرفت همه جانبه در کشور هستیم باید از توان روحانیت در بخش های مختلف بهره گیریم.
محسن رضايي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بهشهر، محسن رضایی امروز در جمع طلاب حوزه علمیه جعفریه شهر رستمکلا با بیان این که ملت ایران اسلامی در مبارزه با استکبار الگویی برای بسیاری ملت های دنیا هستند، گفت: باید همان گونه که در امنیت و دفاع الگو هستیم در فرهنگ و سبک زندگی نیز الگو باشیم.

 

وی با بیان این که ملت بزرگ ایران در مقابله با صهیونیسم جهانی و مستکبران عالم به عنوان الگویی بارز برای ملت های تبدیل شده است، افزود: امروز ملت های آزاده و مسلمان جهان در مقابله با استکبار و جهان خواران مردم کشورمان را الگوی خود قرار داده اند.

 

رضایی با بیان این که نظام مقدس جمهوری اسلامی امروز الگوی مدیریت اسلامی در جهان نهادینه کرده است، بیان داشت: ملت بزرگ ایران امروز مقتدرانه و عزتمند در عرصه های جهانی حضوری چشمگیر دارد.

 

وی در ادامه سخنان خود بر ضرورت ساماندهی و رفع مشکلات کشور در مسائل فرهنگی، اجتماعی، اعتیاد و طلاق تأکید کرد و ادامه داد: با وجود این که ما در بسیاری از بخش ها الگو شدیم؛ اما در مباحث یادشده دچار عقب ماندگی هستیم که باید رفع شود.

 

رضایی با بیان این که نظام مقدس جمهوری اسلامی امنیت، آسایش و استقلال را برای مردم بزرگ ایران به ارمغان آورد، تصریح کرد: متأسفانه برخی ها با بی انصافی این دستاوردهای بزرگ را انکار می کنند.

 

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان این که برخی ها در کشور منکر مشکلات و نارسایی‌ها هستند، ادامه داد: در کنار پیشرفت‌های صورت گرفته در بخش‌های مختلف،  هنوز در برخی حوزه ها دچار مشکل هستیم که باید در این خصوص تلاش کرد.

 

وی با بیان این که کشورمان از منابع سرشاری برخوردار است، ادامه داد: در کشوری با این همه منابع و اسلام ناب نباید فقیر داشته باشیم.

 

رضایی با تأکید براین که با وجود پیشرفت های صورت گرفته در کشورمان نباید قانع شویم، ادامه داد: این نگاه نیز اشتباه است که همواره بگوییم اسلام و نظام ولایی برای ما کاری نکرده است.

 

نامزد احتمالی یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان این که جمهوری اسلامی ایران تنها کشوری است که در برابر استکبار جهانی ایستادگی کرده است، گفت: همه باید با هم تلاش کنیم و با تقویت اخلاق، معرفت و همچنین رفع دغدغه های مادی مردم رشد و توسعه کشورمان را تسریع بخشیم.

 

وی با بیان این که متأسفانه کشورمان در عرصه اقتصادی آسیب دیده است، ادامه داد: رفع این مشکلات نیازمند وحدت و همدلی و تدوین برنامه های مناسب در کشور است.

 

رضایی جهاد اقتصادی و فرهنگی را رفع بسیاری از مشکلات در حوزه اقتصاد و فرهنگ کشورمان دانست و تصریح کرد: با وجود تلاش های سه دولت قبلی هنوز با عقب ماندگی های در کشور روبه رو هستیم.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود به نقش برجسته علما و روحانیت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: باید از ظرفیت ارزشمند روحانیت در بخش های مختلف کشور بهره گرفته شود.

 

رضایی با تأکید براین که روحانیت باید با همه توان و ظرفیت در صحنه حضور داشته باشد، تأکید کرد: دوری از روحانیت مانع پیشرفت و توسعه کشور خواهد شد.

 

وی کم توجهی و بی توجهی به روحانیت را خط قرمز خود دانست و تأکید کرد: نقش روحانیت در دولت بسیار حائز اهمیت و حساس است و اگر به دنبال پیشرفت همه جانبه در کشور هستیم باید از توان روحانیت در بخش های مختلف بهره گیریم./950/پ203/س

ارسال نظرات