۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۲
کد خبر: ۱۶۳۵۲۳
محسن رضایی:

نمی توان با ائتلاف های دو سه نفره برای مردم تصمیم گرفت

خبرگزاری رسا ـ محسن رضایی در گرگان با بیان این که سامان دادن اوضاع اقتصادی امروز کشور تنها با شعار دادن رفع نخواهد شد، افزود: وضع امروز به هیچ عنوان رضایت بخش نیست و این مشکلات با حماسه آفرینی ملت بزرگ ایران پایان خواهد یافت.
محسن رضايي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در گرگان، محسن رضایی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام امروز در همایش «حماسه اقتصادی زندگی رفاه و اشتغال» که در گرگان برگزار شد، با بیان این که اقتصاد جزو مهم ترین اولویت های کشور است، گفت: عبور از شرایط امروز کشور حماسه آفرینی است.

 

وی با بیان این که سامان دادن اوضاع اقتصادی امروز کشور تنها با شعار دادن محقق نخواهد شد، افزود: وضع امروز به هیچ عنوان رضایت بخش نیست و این مشکلات با حماسه آفرینی ملت بزرگ ایران پایان خواهد یافت.

 

رضایی با بیان این که حضور حماسی و حداکثری مردم در انتخابات آتی تأثیرات بسیار مثبتی بر روند کشور خواهد داشت، خاطرنشان کرد: حضور حداکثری مردم علاوه بر این که دشمنان را از ادامه روند تحریم ها علیه کشورمان ناامید خواهد کرد، شرایط نامناسب اقتصادی کشور را از این وضع تغییر خواهد داد.

 

وی حماسه آفرینی مردم در انتخابات آینده را زمینه ساز ایجاد نشاط و شادابی در کشور دانست و تصریح کرد: مردم کشورمان ثابت کردند که در شرایط خاص حماسه آفرین خواهند شد.

 

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان این که وضع فعلی به هیچ عنوان به نفع مردم و کشورمان نیست، افزود: این وضعیت باید پایان یابد و تنها راه آن نیز حماسه آفرینی مردم در انتخابات خواهد بود.

 

رضایی با اشاره به این که عده ای در کشور به دنبال نشان دادن سراب به مردم و نیز گروه دیگر در صدد رسیدن به منافع شخصی و سیاسی خود هستند، خاطرنشان کرد: تنها شعار دادن نمی تواند مشکلات را رفع کند و موجب تلف شدن وقت مردم خواهد شد.

 

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام یکی دیگر از مهم ترین راه های عبور از مشکلات فعلی را وحدت و همدلی دانست و تصریح کرد: اگر در جامعه وحدت و یکپارچگی باشد به حتم مشکلات را پشت سر خواهیم گذاشت.

 

رضایی با بیان این که باید به گونه ای عمل کنیم که کشورمان از این شرایط سربلند بیرون آید، ادامه داد: در این وضعیت مهم و حساس نباید به دنبال منافع شخصی و گروهی باشیم.

 

وی با تأکید براین که با گوشه نشینی و نشستن در پستو نمی توان برای مردم تصمیم گرفت، بیان داشت: نمی توان با یک ائتلاف دو سه نفره برای سرنوشت مردم تصمیم گیری کرد.

 

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام حل مشکلات کشور را نیازمند نقشه و برنامه مدون دانست و تصریح کرد: عبور از بحران اقتصادی با شعار امکان پذیر نخواهد بود.

 

وی تشخیص مشکلات اقتصادی را نخستین گام در رفع بحران  اقتصادی در کشور دانست و ادامه داد: باید در برنامه ریزی ها درست تصمیم گرفته و اجرا کنیم.

 

رضایی در ادامه سخنان خود بحران اقتصادی در کشورمان را همانند مار پنج سر توصیف کرد و گفت: یارانه ها، تحریم، چاپ بدون پشتوانه اسکناس و فقدان مهارت در کنترل تورم بخشی از این پنج مشکل اقتصادی است./950/پ201/ج

ارسال نظرات