۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۲۲:۴۷
کد خبر: ۱۶۲۹۴۲
رضایی در زنجان:

ندانم کاری دولت عامل تشدید گرانی است

خبرگزاری رسا ـ دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: یکی از عوامل بیکاری در کشور طوفان کالاهای چینی است که حتی بنگاه های اقتصادی خود ما را فلج کرده، تا اینجا که چینی ها مهر نماز و تسبیح ما را تولید می کند.
محسن رضايي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام روز گذشته با حضور در جمع مردم زنجان در مسجد جامع، با اشاره به رهنمودهای رهبری در سال حماسه سیاسی و اقتصادی، اظهار داشت: شرایط کنونی کشور امسال هم از لحاظ سیاسی و هم از لحاظ اقتصادی حساس است و این قضیه به امنیت ملی هم مربوط می شود، چراکه با حضور مردم در صحنه دشمنان متوجه حمایت مردم از نظام خواهند شد و از توطئه های دشمن کاسته می شود.


عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور افزود: حماسه اقتصادی به همان اندازه مهم است که حماسه سیاسی مورد توجه است، 45 هزار تومانی که امروز دولت به مردم به عنوان یارانه پرداخت می کند در واقع 15 هزار تومان است و دو سوم آن آب رفته است.

 

وی ادامه داد: باید توجه داشت که یکی از مهم ترین و خطیرترین نقشه های دشمنان در طول این 34 سال همین تحریم های اقتصادی است که پیروزی در این مبارزه در واقع دو پیروزی محسوب می شود.

 

رضایی در ادامه با اشاره به توطئه های دشمنان در داخل و خارج از کشور، تصریح کرد: دشمنان همواره در حال توطئه‌چینی برای این ملت هستند، ولی در داخل نیز عده ای با نادانی و ناآگاهی به دشمنان کمک می کنند و دولت نیز با ندانم کاری این تحریم و گرانی ها را تشدید می کند.

 

دبیر مجمع تشخیص مصلت نظام با اشاره به چالش های اقتصادی دولت آینده، ادامه داد: در حال حاضر همه هم و غم دشمنان ساقط کردن پول ملی ایران اسلامی است که از این طریق فشارها را روی دولت و مردم زیاد کنند.
 

وی تصریح کرد: وقتی که خود ما در داخل مشکل داریم، منازعات سیاسی میان مسؤولان چیست؟ حتی رهبر انقلاب هم بارها در مورد آن هشدار دادند و البته خود این باعث بی اعتمادی مردم و در نتیجه افزایش گرانی می شود.

 

رضایی با بیان برخی از علل و عوامل بیکاری در جامعه افزود: از جمله عوامل بیکاری در کشور طوفان کالاهای چینی است که حتی بنگاه های اقتصادی خودمان را در داخل از ما گرفته است، تا اینجا که مهر نماز و تسبیح ما را تولید می کند و از دیگر عوامل بیکاری می توان به نقص دولت در واردات بی رویه محصولات کشاورزی اشاره کرد که با این کار بسیاری از منافع ملی به هدر می رود.

 

وی خاطرنشان کرد: به امید خدا از این مشکلات و و تحریم ها نیز می توان خارج شد که یکی از راه حل های خروج از این بحران، مدیریت دانامحور و توانمند است، باید سفره دولت و مردم یکی باشد و مانند یک خانواده سر یک سفره بنشینند؛ الان دولت نفت را می فروشد و پولش را خرج می کند و مردم هم محصولات خود را فروخته و پولش را خرج می کنند که اینها باید یکی باشد و هر دو از هم حمایت کنند./9351/پ202/ج

ارسال نظرات