۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۲۰:۴۵
کد خبر: ۱۶۲۷۴۸
وزیر بهداشت:

سبک زندگی اسلامی تنها راه برون رفت از مشکلات حوزه سلامت است

خبرگزاری رسا ـ وزیر بهداشت و درمان تاکید کرد: یکی از مشکلات سلامتی در کشور بحث تغذیه سالم است که حرکت زندگی به سوی سبک زندگی اسلامی تنها راه برون رفت از مشکلات سلامتی و درمانی است.
طريقت منفرد، وزير بهداشت و درمان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، جلسه شورای اداری شهرستان شوشتر ظهر روز یکشنبه با حضور محمد حسن طریقت منفرد، وزیر بهداشت و درمان، حجت الاسلام عبدالرضا بوعلی، امام جمعه بهبهان و دیگر مسؤولان شهری و محلی در این شهرستان برگزار شد.

در بخش نخست این نشست طریقت منفرد، وزیر بهداشت و درمان با اشاره به این که دو پنجم درآمدهای پیش بینی شده برای وزارت بهداشت در سال گذشته تحقق نیافته است، اظهار داشت: در چند سال اخیر استکبار جهانی فشارهای فراوانی بر نظام و ملت ایران انجام داده است ولی این فشارها کارشناسان و نخبگان ما را غیرفعال نکرده بلکه برای دستیابی به پیشرفت با یکدیگر یک دل شده اند و در برابر تهدیدها ایستادگی کرده اند.

وزیر بهداشت و درمان با تأکید بر این که در زمینه دارو به سمت خودباوری در حال حرکت هستیم، اظهار داشت: با همه فشارها و تحریم های دشمنان در زمینه دارو به جزء در مواردی اندک در حال خودباوری هستیم و نیازی به خدمات بیگانگان نداریم.

طریقت منفرد با اشاره به مشکلات سلامتی در کشور خاطرنشان کرد: یکی از مشکلات سلامتی در کشور بحث تغذیه سالم است که حرکت زندگی به سوی سبک زندگی اسلامی تنها راه برون رفت از مشکلات سلامتی و درمانی است.

انتقاد امام جمعه بهبهان از وضعیت درمان و بهداشت این شهرستان

در بخش دیگر این نشست حجت الاسلام بوعلی، امام جمعه بههبان تصریح کرد: شهرستان بهبهان در حوزه درمان و سلامت دارای کمبودهای فراوان و نیازهای اولیه این شهرستان در حوزه درمان تأمین نشده است.

حجت الاسلام بوعلی با انتقاد از عدم وجود بیمارستان فعال و به روز در شهرستان بهبهان، اظهار داشت: این شهرستان از وجود بیمارستانی فعال و مجهز رنج می برد و ساخت بیمارستان حضرت ولی عصر(عج) که از 28 سال پیش متروک مانده یکی از کارهای مهم نیمه تمام دولت ات که باید انجام شود.

 امام جمعه بهبهان مشکل بعدی شهرستان بهبهان را بیکاری جوانان معرفی کرد و تصریح کرد: در این شهرستان بیش از یک هزار جوان بیکار حضور دارند که برای سر و سامانی معیشت خود در رنج به سر می برند و دولت باید در این زمینه نیز توجه ویژه داشته باشد./9461/پ202/ج

 

ارسال نظرات