۳۰ فروردين ۱۳۹۲ - ۲۲:۵۱
کد خبر: ۱۶۲۴۱۰
دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی:

محوریت روحانیت خطر شکست را از اصولگرایان دور می کند/ تابع نظر جامعتین هستیم

خبرگزاری رسا ـ دبیر کل حزب مؤتلفه اسلامی بر ضرورت پذیرش محوریت اصولگریان از سوی جامعتین تأکید کرد و گفت: هر رای و نظری که جامعتین بدهد ما تابع هستیم.
محمد نبي حبيبي دبير كل حزب موتلفه اسلامي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، محمد نبی حبیبی، دبیر کل حزب مؤتلفه اسلامی روز گذشته در دیدار با آیت الله نظری خادم الشریعه در ساری، با اشاره به این که اخیرا ملاقات هایی با مراجع و علمای استان های مختلف و شخصیت های اثر گذار نظام داشتیم، گفت: در این دیدار به دنبال کسب تکلیف هستیم.

 

وی با اشاره به این که تا زمانی که انقلاب ما بر اصول خود پافشاری می کند دشمنان از دشمنی ها دست نخواهند کشید، افزود: دشمنان با روش ها و برنامه های به دنبال ضربه زدن به نظام اسلامی هستند.

 

حبیبی با بیان این که افرادی که داعیه اصولگرایی دارند باید فرازو نشیب ها و مشکلات را نیز بپذیرند، ادامه داد: با توجه به وجود برخی غیرها و نامحرمان که سابقه توطئه افکنی در کشور را دارند با وجود اینها ما از توطئه ها مصون نخواهیم بود.

 

وی ادامه داد: با وجود شورای نگهبان و مراقبت هایی که در نظام داریم، دیدیم که در انتخابات مجلس ششم برخی افراد به مجلس راه یافته و برخی از آنها روش حکومتی و سیستم حکومتی به رهبری روحانیت و ولایت فقیه را قبول نداشتند.

 

حبیبی ادامه داد: اصولگرایان باید فرض را بر این بگذارند که برای مقابله با توطئه های احتمالی متحد به میدان بیایند و اتحاد آنها با حضور یک نامزد واحد باشد تا جریان اصولگرایی شکست نخورد.

 

وی با اشاره به حضور نامزدهای متعدد در جبهه اصولگرایان خاطرنشان کرد: این تعدد کاندیداها موجب شکست اصولگرایان خواهد شد.

 

دبیر کل حزب مؤتلفه اسلامی ادامه داد: تعداد کسانی که از اردوگاه اصولگرایی به میدان می آیند زمینه ساز شکست مطلق اصولگرایان را فرهم خواهد آورد.

 

حبیبی در ادامه سخنان خود گفت: اگر جامعتین این محوریت را بر عهده بگیرند و چتر را بر سر اصولگرایان بگسترانند، حرف و محوریت آنها تعدد کاندیداها را کاهش خواهد داد.

 

وی ادامه داد: محوریت روحانیت در این عرصه می تواند خطر بزرگ شکست را از اصولگرایان دور کند.

 

حبیبی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که در حال حاضر با مشکلات بسیاری در عرصه اقتصادی مواجه هستیم، خاطرنشان کرد: دشمن با همه توان تلاش می کند در عرصه اقتصادی ما را زمین گیر کند.

 

وی در ادامه سخنان خود به حمایت حزب مؤتلفه از کاندیداتوری آل اسحاق اشاره کرد و گفت: اگر جامعتین محوریت اصولگرایان را بر عهده گرفته و در مجموع تشخیص داده شده که فرد دیگری غیر از آقای آل اسحاق بهتر است که نامزد شود ما نیز تمکین خواهیم کرد و انتظار داریم دیگران نیز بپذیرند./950/پ202/ج

ارسال نظرات