۲۹ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۵
کد خبر: ۱۶۲۲۴۴
رضایی:

فقر و بیکاری را نمی‌توان با شعار حل کرد

خبرگزاری رسا ـ محسن رضایی گفت: بخش عظیمی از مشکلات اقتصادی کشور ربطی به تحریم‌ها ندارد، مشکل از عدم به کارگیری نیروهای متخصص است.
محسن رضايي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، محسن رضایی امروز در جمع مردم بناب با بیان این‌که ایستادگی و مقاومت ملت ایران در مقابل تحریم های غرب قابل تقدیر و ارزشمند است، اظهار  داشت: امروز در آستانه انتخابات خرداد دشمنان منتظر تأثیر تحریم‌ها در ایران هستند، غافل از این‌که ملت بصیر ایران حماسه سیاسی بزرگی در آینده خلق خواهند کرد.


وی با بیان این‌که وضعیت اقتصادی کشور چندان تعریفی ندارد، خاطرنشان کرد: دشمن با سوء استفاده از مشکلات اقتصادی توانسته ارزش پول ما را پایین بیاورد با این هدف که مردم را به خیابان‌ها می‌ریزد و فتنه ای دیگر به راه می افتد، البته مثل گذشته در محاسبات خود دچار اشتباهاتی شده اند.


رضایی آسیب‌پذیر بودن اقتصاد کشور را  عامل سوء‌ استفاده دشمنان از طریق تحریم ها دانست و تصریح کرد: اگر امشب هم تحریم‌ها را بردارند، باید کاری کنیم که دچار تحریم نشویم، البته باید اذعان داشت که بخش عظیمی از مشکلات اقتصادی کشور ربطی به تحریم‌ها ندارد و عمده مشکلات اقتصادی جامعه ناشی از عدم به کارگیری نیروهای متخصص در پست‌های کلیدی است.


کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری یازدهم با تأکید بر این‌که دولت آینده می‌تواند با دیپلماسی قوی از تشدید تحریم‌ها جلوگیری کند؛ افزود: اقتصاد دولتی چنین آفاتی را نیز به همراه دارد، امروز باید اقتصاد آن قدر پیشرفت کرده باشد که تحریم‌ها بر آن اثری وارد نکند.


رضایی سال‌های آینده نظام اسلامی را دوران خیزش اقتصاد و فرهنگ ملت ایران دانست و یادآور شد: امروز باید با لبیک به ندای رهبری حماسه سیاسی و اقتصادی رقم بزنیم، دشمنان تمام توان خود را برای عدم تحقق این شعار به کار بسته اند.


اقتصاد مردمی راه نجات از معضلات اقتصادی است


محسن رضایی همچنی ظهر امروز در جمع مردم آذرشهر با تأکید بر این‌که فقر و بیکاری را نمی‌توان با شعار حل کرد، اظهار داشت: اقتصاد بیمار ایران را باید با تدبیر و برنامه‌ریزی و مدیریت صحیح علمی جراحی و درمان کرد؛ لازمه خروج از معضلات اقتصادی سیاست گذاری و برنامه‌ریزی با محوریت اقتصاد مردمی است.


وی اصلاح مدیریت و ساختار اقتصادی کشور را عامل تحول در زندگی مردم دانست و گفت: باید با برنامه‌ریزی و مدیریت اصولی و نوسازی اقتصادی،‌ پیشرفت ایرانی اسلامی را عملی کنیم، به یقین ملت نیز با حضور حماسی در انتخابات آینده با خلق حماسه سیاسی و اقتصادی فتح‌المبین دیگری را رقم می‌زنند./935/پ202/ج

ارسال نظرات