۲۸ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۶:۵۳
کد خبر: ۱۶۲۱۳۷
محسن رضایی:

به زودی اعضای کابینه‌ام را معرفی می کنم/ هاشمی هم بیاید کنار نمی روم

خبرگزاری رسا ـ نامزد احتمالی انتخابات ریاست جمهوری در سفر به تبریز اعلام کرد: اگر هاشمی هم کاندیدا شود، گود انتخابات ریاست جمهوری را ترک نخواهم کرد.
محسن رضايي محسن رضايي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام امروز در سفر به تبریز در گفت‌وگو با خبرنگاران، با بیان این‌که به نفع هیچ یک از کاندیداهای دیگر کناره گیری نخواهم کرد، اظهار داشت: حتی در صورت ورود هاشمی رفسنجانی به عرصه انتخابات این گود زورآزمایی برای ریاست جمهوری را ترک نخواهم کرد.


وی بار دیگر بر این مسأله تأکید کرد که به هیچ عنوان در هیچ ائتلافی حضور نخواهد داشت و ادامه داد: هدفم حضور در ائتلاف مردم است، چراکه در موقعیت کنونی باید با مردم ائتلاف کرد و بس، این رویه باعث وحدت و یکپارچگی خواهد بود، در عین حال که باید از نخبگان جامعه نیز بهره مند شد.


دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به این‌که هیچ چیزی جای پیروزی ملت را پر نخواهد کرد، افزود:باید به وحدت و پیروزی ملت فکر کنیم، بنابراین ورود در ائتلاف‌ها ممکن است به تفرقه جدیدی کشیده شود.


رضایی در ادامه از معرفی اعضای کابینه خود در روزهای آینده خبر داد و گفت: برای کاندیداهای فعلی ریاست جمهوری نیز جایگاه خاصی تعریف شده که در روزهای آینده ترکیب اعضای دولت را به مردم ارایه خواهم کرد، افزون بر این‌که در مورد استفاده از نسل جوان در پست‌های کلیدی تاکید دارم.


وی با بیان این‌که سه دولت گذشته برای عملیاتی شدن این شعار داشتند کاری نکردند، خاطرنشان کرد: در  حال حاضر از جوانان به عنوان مشاور استفاده می‌شود، که این موضوع توهین به نسل خلاق و جوان است، چراکه باید از افراد با سنین بالا و دارای تجربه کاری در این پست استفاده شود.


دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام شایسته سالاری و بهره مندی از خلاقیت جوانان در تخصص‌های موجود را از دیگر اهداف خود عنوان کرد و افزود: معتقد به یک انقلاب در اقتصاد هستم، فدرالیسم اقتصادی که توجه جدی به اقوام دارد بخشی از این انقلاب اقتصادی است، باید الگو و مدل خودمان را تحت عنوان توسعه متعالی دنبال کنیم.


وی در ادامه با اشاره به کارگیری از نیروهای نظامی در پست‌های کلیدی کشور گفت: چون کادرسازی در غیر نیروهای نظامی صورت نگرفته از این رو برای پست‌های کلیدی با مشکل کادر مواجه هستیم و این در حالی است که باید کادرسازی و استفاده از نیروهای جوان در اولویت باشد./935/پ202/ج

ارسال نظرات