۲۸ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۲
کد خبر: ۱۶۲۰۶۵
نظرسنجی راشاتودی نشان داد؛

نگرانی مردم ونزوئلا از دخالت آمریکا در امور داخلی این کشور

خبرگزاری رسا ـ بیش از نیمی از شرکت کنندگان در نظرسنجی راشاتودی می گویند ونزوئلا در دوره ریاست جمهوری مادورو به علت نارضایتی آمریکا از نتیجه انتخابات، ممکن است با آشوب هایی مواجه باشد .
آمريکا

 

به گزارش خبرگزاری رسا، نظرسنجی شبکه راشاتودی درباره نظر مردم در خصوص اینکه ونزوئلا پس از چاوز و در دوره ریاست جمهوری نیکلاس مادورو چگونه خواهد بود، نشان می دهد بیش از نیمی از شرکت کنندگان در این نظرسنجی یعنی رقمی بالغ بر 52 درصد اعلام کردند در این کشور نفت خیز آشوب هایی وجود خواهد داشت زیرا آمریکا به این علت که از نتایج انتخابات راضی نیست، در این کشور مداخله خواهد کرد.

 

شبکه پنج تلویزیون فرانسه هم بلافاصله پس از اعلام نتایج ریاست جمهوری ونزوئلا اعلام کرد میزان تورم بالا در ونزوئلا مردم این کشور را به ستوه آورده است.

 

این شبکه افزود: بحث مهم ونزوئلایی ها تورم بالای 20درصد است و افزایش مستمر قیمتها بر همه مردم فشار می آورد .

 

شبکه تلویزیونی فرانس24 در گزارشهای پی در پی از ونزوئلا بدون اعتنا به اعلام کمیسیون رسمی انتخابات ونزوئلا مبنی بر پیروزی نیکلاس مادورو در انتخابات می گوید نیکلاس مادورو خود را پیروز انتخابات میداند اما مخالفان معتقدند در انتخابات تقلب شده است .

 

هواداران انریکه کاپریلس نامزد انتخابات ریاست جمهوری ونزوئلا به نتیجه انتخابات اعتراض دارند و خواستار بازشماری آرا هستند .

 

بر اساس اعلام کمیسیون انتخابات ونزوئلا نیکلاس مادورو با پنجاه ممیز شش دهم آرا برنده انتخابات ریاست جمهوری ونزوئلا شد ./982/ب102/د

ارسال نظرات