۲۳ فروردين ۱۳۹۲ - ۲۱:۳۵
کد خبر: ۱۶۱۴۷۶

دیدار مجمع نمایندگان خوزستان با آیت الله موسوی جزایری

خبرگزاری رسا ـ مجمع نمایندگان استان خوزستان با آیت الله موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان دیدار و گفت و گو کردند.
ديدار برخي از نمايندگان خوزستان با آيت الله موسوي جزايري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، مجمع نمایندگان استان خوزستان، شامگاه جمعه بیست و سوم فرودین ماه، با آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان دیدار کردند.

در بخش نخست این دیدار آیت الله موسوی جزایری در سخنانی با تأکید بر این که افزایش یارانه ها در برهه کنونی به صلاح مملکت نیست، ابراز داشت: اجرایی ساختن فاز دوم هدفمندی یارانه ها مضر است؛ چراکه مردم به همین مبلغی که به آنها پرداخت می شود قانع هستند و انتظار دارند که قدرت خرید آنها متزلزل نشود.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر این که اثرات منفی اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه ها بیشتر از اثرات مثبت است، اظهار داشت: با اجرای فاز دوم تلخی ها و مشقت ها بر شیرینی ها و لذت ها غلبه خواهند کرد و تا همین حد کافی است و تدبیری جهت کنترل گرانی ها در کشور اندیشیده شود.

آیت الله موسوی جزایری با تأکید بر این که مسئله انتخابات شوراهای شهر و روستا در خوزستان بسیار حائز اهمیت است، اظهار داشت: نتایج گذشته انتخابات شوراهای شهر و روستا در اهواز و دیگر شهرهای خوزستان نشان بسیار نا امید کننده بوده و سبب دل آزردگی بسیاری از مؤمنان و دلسوزان شده است.

 با اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه ها قیمت حامل های انرژی چهار برابر خواهد شد

نماینده مردم مسجد سلیمان در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر این که تصمیم دولت برای اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه ها بسیار سخت است، ابراز داشت: با اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه ها قیمت حامل های انرژی چهار برابر خواهد شد و تورم را در کشور بسیار افزایش می دهد.

رییس مجمع نمایندگان خوزستان در ادامه سخنانش خاطرنشان کرد: فاز دوم هدفمندی یارانه ها سبب می شود که تورم و نقدینگی موجود در کشور را به بالای 45 درصد برساند و این بسیار برای جامعه مضر است.

جلیلی به اثرات مثبت و منفی فاز دوم هدفمندی یارانه ها اشاره و تصریح کرد: حمایت از تولید ملی، افزایش حقوق کارمندان دولت تا 25 درصد، افزایش مالیات ها از محل جلوگیری از فرار مالیاتی و کاهش وابستگی از نظر دلاری به نفت از اثرات مثبت فاز دوم هدفمندی یارانه ها می باشد.

نماینده مجلس شورای اسلامی به اثرات متفی فاز دوم هدفمندی یارانه ها اشاره و خاطرنشان کرد: مهم ترین اثر منفی فاز دوم هدفمندی یارانه ها گرانی قیمت کالاها می باشد که قدرت خرید مردم را متزلزل می کند./9461/پ202/س

ارسال نظرات