۲۲ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۸:۲۲
کد خبر: ۱۶۱۳۸۶
وزیر ورزش و جوانان خبر داد؛

امضای تفاهم نامه بین وزارت ورزش و جوانان و حوزه علمیه

خبرگزاری رسا ـ وزیر ورزش و جوانان از امضای تفاهمنامه میان وزارت ورزش و جوانان را حوزه علمیه خبر داد و گفت: در مسابقه احیر تیم‌های پرسپولیس و استقلال پنجاه نفر از روحانیان حوزه علمیه در میان تماشگران حضور داشته و به تبلیغ دین پرداختند.
جشنواره ملي طلبه جوان موفق
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، محمد عباسی وزیر ورزش و جوانان روز پنج شنبه در جشنوراه ملی طلبه جوان موفق که در مدرسه معصومیه قم برگزار شد، با اشاره به هجمه‌های گسترده دشمن علیه جوانان، گفت: امروز دشمن شیوه‌های جدیدی را برای بمباران فرهنگی جوانان به کار گرفته است.
وی ادامه داد: کشورهای غربی به گونه‌ای عمل می کنند که نقاط قوت جوانان و برتری‌های علمی را کوچک شمرده و آنها را دچار خود باختگی کنند.
عباسی با اشاره به نام‌گذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب به سال حماسه سیاسی و اقتصادی، گفت: رهبری در این چند سال گذشته به دلیل هجمه اقتصادی دشمن تأکید فراوان بر مسائل اقتصادی داشته‌اند تا کشور بتواند خود را در برابر مشکلات به وجود آمده از سوی بیگانگان مجهز کند.
وزیر ورزش و جوانان با تأکید بر این‌که پیشرفت‌های علمی قدرت اقتصادی و سیاسی کشور را به دنبال دارد، اظهار کرد: دشمن هیچگاه پیش بینی این همه پیشرفت را نداشته است، از این‌رو تلاش می‌کند با فشارهای غیر قانونی سیاسی حضور کشور در عرصه‌های علمی و فناوری را کم‌رنگ کند.
وی با اشاره به پیشرفت‌های علمی و هسته‌ای جوانان کشور، گفت: دشمنان فکر نمی‌کردند در جریان هسته‌ای که آن را منحصر در خود می دیدند جوانان ما به آنها دسترسی پیدا کنند،‌ از این‌رو با هزینه‌های فراوان سعی می‌کنند این علوم را در پژوهشگاه‌های خود نگاه داشته و دیگران در این باره دست نیاز به سوی آنها دراز کنند.
عباسی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر این‌که برای رسیدن به علوم و جبران گذشته باید از راه‌های میانبر استفاده کرد، اظهار داشت: این امر به فضل الهی محقق شده و کشور نه تنها در برابر دشمن سر خم نکرده بلکه به الگوی مناسبی در همه عرصه‌ها برای کشورهای جهان تبدیل شده است.
وزیر ورزش و جوانان بر ضرورت تکریم نخبگان جوانان تأکید کرد و گفت: جشنواره‌هایی همچون جشنوراه حضرت علی اکبر(ع) از جمله اقدامات برای تکریم نخبگان جوان است.
عباسی در پایان از امضای تفاهمنامه میان وزارت ورزش و جوانان با حوزه علمیه خبر داد و افزود: در مسابقه احیر تیم‌های پرسپولیس و استقلال پنجاه نفر از روحانیان حوزه علمیه در میان تماشگران حضور داشته و به تبلیغ دین پرداختند./927/پ202/ج
ارسال نظرات