۲۲ فروردين ۱۳۹۲ - ۰۰:۵۵
کد خبر: ۱۶۱۳۰۹
مدیر کل تبلیغات اسلامی قم مطرح کرد؛

نقش اساسی هیئات مذهبی در خنثی کردن توطئه‌های دشمن

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی قم نقش هیئات مذهبی در دفاع از ارزش‌های اسلامی را بسیار مؤثر خواند و گفت: هیئات مذهبی با پیروی از ولایت فقیه و استفاده از رهنمودهای مراجع تقلید در برابر توطئه‌های دشمنان ایستادگی می‌کنند.
حجت الاسلام عباس اسکندري مدير کل تبليغات اسلامي قم
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام عباس اسکندری مدیر کل تبلیغات اسلامی چهارشنبه شب در همایش فاطمی که در دفتر آیت‌الله علوی گرگانی برگزار شد، گفت: هیئات مذهبی طی قرون متمادی از یک سابقه طولانی در ارادت و پیوند با اهل بیت(ع) برخوردار هستند.
وی ادامه داد: هیئات مذهبی در همه فراز و نشیب‌های تاریخ با همه وجود در برابر توطئه‌های دشمنان اهل بیت(ع) ایستادگی کرده و عشق و ارادت خود را به مکتب اسلام و خاندان عصمت و طهارت(ع) نشان داده‌اند.
مدیر کل تبلیغات اسلامی قم یکی از دلایل اقتدار هیئات مذهبی را ارتباط و پیروی از مراجع تقلید ذکر کرد و گفت: پیروی از علما و مراجع تقلید راه مستقیم را نشان می‌دهد و انسان را از گمراهی دور می‌کند.
حجت‌الاسلام اسکندری ابراز کرد: مراجع تقلید مفسر و مبین مکتب اهل بیت(ع) هستند و هر کسی که می خواهد در این مسیر گام بردارد باید از آنها تبعیت کنند.
وی خاطرنشان کرد: مراجع تقلید در عرصه مبارزه با طاغوت و استعمار پیشاپیش همه حرکت کرده و فتوای میرزای شیرازی و حرکت انقلابی امام خمینی(ره) خود گواهی بر این مطلب است.
حجت‌الاسلام اسکندری اظهار کرد: امام خمینی(ره) با افکار علوی و فاطمی و با نگاه و ابهت حسینی خود توانست هیمنه شرق و غرب را در هم بشکند و مکتب تشیع را به بهترین شکل به جهانیان عرضه کند.
مدیر کل تبلیغات اسلامی قم افزود: بعد از ایشان نیز رهبر معظم انقلاب و مراجع تقلید در این زمان دژ مستحکمی در برابر نفوذ اجانب به کشور هستند.
وی رهبر معظم انقلاب و مراجع تقلید را راهگشای ملت در مشکلات و سختی‌ها دانست و گفت: به همین دلیل است که هیئات مذهبی ما راه را گم نکرده و هرچه شرایط پیچیده‌تر باشد چون اعتقاد به مکتب اهل بیت(ع) و رهنمودهای علمای دین وجود دارد بر مشکلات غلبه می‌کنند.
حجت‌الاسلام اسکندری با اشاره به افتخارات و خدمات هیئات مذهبی در تاریخ انقلاب اسلامی، ابراز کرد: هیئات مذهبی از قبل از انقلاب تا زمان جنگ و در شرایط فعلی نقش اساسی در دفاع از نظام اسلامی داشته و در سال 88 این هیئات مذهبی بودند که پس از روزهای سخت فتنه زمینه ساز حماسه 9 دی شدند.
مدیر کل تبلیغات اسلامی قم ادامه داد: امروز نیز هیئات مذهبی با پیروی از ولایت فقیه و استفاده از رهنمودهای مراجع تقلید مشکلات و سختی‌های به وجود آمده را پشت سر گذاشته و پرچم پر افتخار نظام اسلامی را به صاحب اصلی آن تحویل خواهند داد./927/پ202/پ
ارسال نظرات