۱۹ فروردين ۱۳۹۲ - ۰۱:۱۷
کد خبر: ۱۶۰۸۲۴
با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین صدیقی؛

مجلس ترحیم امام جمعه موقت گراش در تهران برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ مدیر مدرسه علمیه جامعه امیرالمومنین شهرری از برگزاری مجلس ترحیم حجت الاسلام و المسلمین ابوالفضل اسماعیلی در این مدرسه علمیه خبر داد.
حجت الاسلام و المسلمين ابوالفضل اسماعيلي

حجت الاسلام صفری مدیر مدرسه علمیه جامعه امیرالمومنین(ع) شهرری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا ، با اشاره به درگذشت حجت الاسلام و المسلمین ابوالفضل اسماعیلی از اساتید سابق این مدرسه علمیه گفت: حجت الاسلام والمسلمین اسماعیلی انسان بسیار دلسوزی بود و از هرکس سوال کردیم ایشان را به اخلاص و کوشا بودن می‌شناسند و آدمی بسیار خستگی ناپذیر بود.

مدیر مدرسه علمیه جامعه امیرالمومنین(ع) درباره سوابق مرحوم حجت الاسلام والمسلمین اسماعیلی اظهار داشت: وی حدود 8 سال در این مدرسه علمیه مشغول به تدریس ادبیات عرب بود و مدتی نیز مدیر حوزه علمیه گراش و امام جمعه موقت گراش که واقع در لامرد استان فارس است بود، در اواخر عمر هم مدیریت حوزه علمیه استان کاشان را عهده دار بود.

حجت الاسلام صفری در پایان خاطرنشان کرد: به پاس زحمات حجت الاسلام والمسلمین اسماعیلی مجلس ترحیمی در ساعت 16 روز دوشنبه نوزدهم فروردین‌ماه با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین صدیقی، امام جمعه موقت تهران و با حضور شاگردان و هم دورهای‌های وی در مدرسه علمیه جامعه امیرالمومنین(ع) واقع در خیابان شهید رجایی، بالاتر از تقاطع بزرگراه آزادگان برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام و المسلمین ابوالفضل اسماعیلی متولد ۱۳۳۹ خورشیدی در روستای سادیان از توابع برزک در بین کاشان و قم است، چهار فرزند دارد و زندگی طلبگی را از سال ۱۳۵۶ شروع کرده است، در شهرکرد ازدواج می‌کند و برای تبلیغ و تدریس دو سال در گنبدکاووس بوده است، هفت سال در قم گذرانده و هشت سال در تهران استاد و مشاور  مدرسه علمیه جامعه امیرالمومنین علی(ع) بوده است اما خود را متعلق به جهان اسلام می‌دانست، حجت‌الاسلام اسماعیلی در مدتی که حجت‌الاسلام حلاجی در مسند امامت جمعه گراش قرار داشت به عنوان امام جمعه موقت و مدیر حوزه علمیه در گراش فعالیت می‌کرد و از سال ۱۳۸۸ به کاشان بازگشت.

وی در روزهای پایانی سال 1391 در راه عزیمت به گراش بود که خودروی وی در بزرگراه شهید کاظمی حد فاصل یزدان شهر از توابع شهرستان نجف آباد واژگون شده و دار فانی را وداع گفت./9597/ت302/ص

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
نسرین موسوی
Iran, Islamic Republic of
۲۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۸
کاش یک کلیپ از ایشان بود
0
0