۱۹ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۱:۴۳
کد خبر: ۱۵۹۶۰۹

توافق جامعتین برای جلسات مشترک انتخاباتی

خبرگزاری رسا ـ عضو جامعه مدرسین با بیان اینکه از هر دو طرف عده‌ای توافق کرده‌اند که با هم جلسه داشته باشند، گفت: جامعه مدرسین نمی‌تواند در انتخابات بی‌تفاوت باشد، بلکه باید در جریان مسائل انتخابات قرار بگیرد.
آيت الله حسيني بوشهري


به گزارش سرویس پیشخوان خبرگزاری رسا، آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفت‌وگو با تسنیم درباره فعالیت‌های انتخاباتی جامعه مدرسین اظهار داشت: فعلاً اعضا شرایط را بررسی می‌کنند و هم‌سویی‌هایی با جامعه روحانیت در حال ایجاد شدن است.


وی ادامه داد: اعضای جامعه مدرسین فعلاً قصد دارند تا در جریان مسائل و اطلاعات مربوطه باشند و اخبار انتخابات را رصد کنند و هنوز به جمع‌بندی خاصی نرسیدند.


** جامعه مدرسین نمی‌تواند در انتخابات بی‌تفاوت باشد


عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم درباره ورود جامعه مدرسین به انتخابات، گفت: جامعه مدرسین طبعاً نمی‌تواند در انتخابات بی‌تفاوت باشد، بلکه باید در جریان مسائل انتخاباتی قرار بگیرد اما هنوز به تصمیمی نرسیدیم و هر موقع که به تصمیم مشخصی رسیدند، اعلام می‌شود.


آیت‌الله حسینی بوشهری در پاسخ به این سوال که از جامعه روحانیت چه کسانی در جلسات جامعه مدرسین شرکت می‌کنند، اظهار داشت: اینکه چه افرادی از جامعه روحانیت در جلسات جامعه مدرسین شرکت می‌کنند، خیلی مهم نیست ولی هر از چند گاهی هماهنگی و ارتباط وجود دارد.


وی افزود: از هر دو طرف عده‌ای توافق کرده‌اند که با هم جلسه داشته باشند و بعضی افراد از این دو مجموعه با هم جلسه دارند و این طور نیست که از اعضای جامعه مدرسین در جلسات جامعه روحانیت شرکت کنند و یا بالعکس.


**ولایتی و حداد عادل در جلسه جامعه مدرسین شرکت نکردند


عضو جامعه مدرسین در مورد نظر جامعه مدرسین درباره ائتلاف سه‌گانه گفت:‌ هنوز به جمع‌بندی نرسیدیم. ولایتی و حداد عادل در جلسه جامعه مدرسین شرکت نکردند.


آیت‌الله حسینی بوشهری تاکید کرد: ما فقط اطلاعات و اخبار انتخاباتی را بررسی می‌کنیم و هنوز جامعه مدرسین به بحث‌های خاص انتخاباتی ورود نکرده است.


وی درباره احتمال معرفی کاندیدا از سوی جامعتین تصریح کرد: هنوز در حال رایزنی و بررسی هستیم تا ببینیم به چه شرایطی می‌رسیم. معرفی کاندیدا بستگی به این شرایط دارد که جامعه مدرسین ورود مصداقی داشته باشد و یا خیر./971/د102/ع

ارسال نظرات