۱۹ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۱:۳۷
کد خبر: ۱۵۹۶۰۶
عسگراولادی:

تابع نظر جامعتین هستیم

خبرگزاری رسا ـ عسگراولادی گفت: وحدت و همگرایی اصولگرایان برای انتخابات یک تکلیف است، فتنه و انحراف همچون دو لبه قیچی هستند که مشروعیت نظام و نیز راس اصلی قدرت یعنی ولایت فقیه را با راهبرد سرویسهای امنیتی غرب هدف قرار داده اند.
عسگر اولادي


به گزارش سرویس پیشخوان خبرگزاری رسا، دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری، با اشاره به معرفی سه نامزد از سوی جبهه پیروان تصریح کرد: قائدتا از میان باهنر، متکی و آل اسحاق یک نفر برگزیده خواهد شد، جبهه با این یک نفر می تواند در گفتگو با اضلاع دیگر اصولگرایی وارد تعامل بشود و من امیدوارم نتیجه این تعامل مثبت باشد.

 

اهم اظهارات دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری در گفتگو با مهر را بخوانید:

* جبهه پیروان خط امام و رهبری و ائتلاف سه گانه تابع نظرات جامعتین هستند و از این منظر هیچ مشکلی وجود ندارد.

*تعامل با دیگر اصولگرایان انجام شدنی بوده و نتیجه نهایی در مورد تعامل کامل اصولگرایان انشاءالله اعلام خواهد شد؛ اما در خصوص سازوکار حقوقی برای رسیدن به نامزد نهایی هنوز فرمول نهایی برای آن ارائه نشده است و در حال بررسی همه جانبه هستیم.

* فتنه گران در شرایط کنونی جایی در انتخابات آینده بر اساس قوانین و مقررات ندارند؛ اما جریان اصلاح طلبی که موقعیت خود را منزه از فتنه اعلام کرده و یا از سران فتنه که آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی هستند تبری جسته است یک ضلع رقابت است.

* فتنه و انحراف همچون دو لبه قیچی هستند که مشروعیت نظام و نیز راس اصلی قدرت یعنی ولایت فقیه را با راهبرد سرویسهای امنیتی غرب هدف قرار داده اند.

* عناصر فتنه و انحراف در انتخابات آینده نامزد نخواهند داشت مگر صلاحیت حقیقی نامزدی احراز شود و بی شک باید دقت کرد هر نامزدی را که صلاحیت او احراز شود نباید به او مارک فتنه و انحراف بزنیم اگر این کار را بکنیم مفهوم آن این است که شورای نگهبان صلاحیت یک منحرف یا فتنه گر را تایید کرده است.

* تقوای سیاسی نخبگان و مسئولان پرهیز از ستیز و دروغ است، تقوای سیاسی یعنی به هم ظلم نکنیم ، انصاف عدالت را در رقابت ها رعایت کنیم و یک رقابت قانونمند و اخلاقی داشته باشیم .

* تقوای سیاسی آن است که روحیه امید در مردم را زنده نگه داریم و از دمیدن روح بدبینی در فضای جامعه پرهیز کنیم، از طراحی های دشمن غفلت نکنیم و مسائل مهم را از اهم تشخیص دهیم. در مهار و خاموش کردن آتش افروزیهای سیاسی و جناحی کوشش نماییم و اصلاح ذات البین کنیم./971/د102/ع

ارسال نظرات