۱۷ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۷:۲۲
کد خبر: ۱۵۹۴۳۵
مدیر مدرسه علمیه امام صادق بهبهان خبرداد:

طلاب حوزه علمیه بهبهان به مناطق عملیاتی اعزام می شوند

خبرگزاری رسا ـ مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) بهبهان از اعزام بیش از ده نفر از طلاب این حوزه علمیه با کاروان های راهیان نور دانش آموزی خبرداد.
طلاب حوزه علمیه بهبهان به مناطق عملیاتی اعزام می شوند

حجت الاسلام سید صادق ایزد دوست، مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) بهبهان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، اظهار داشت: طلاب حوزه علمیه بهبهان، دانش آموزان این شهرستان را جهت بازدید از مناطق عملیاتی همراهی خواهند کرد.

مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) بهبهان با بیان این که نخستین و مهمترین رسالت طلاب فعالیت و گسترش معارف اسلامی است، گفت: تاکنون بیش از 10 نفر از طلاب این حوزه علمیه کاروان های راهیان نور دانش آموزی را همراهی کرده اند.

وی به حجم بالای کاروان های راهیان نور دانش آموزی اشاره کرد و ابراز داشت: در هفته های آینده پیش بینی می شود که اعزام مبلغ روند رو به رشدی داشته باشد.

استاد حوزه علمیه بهبهان یادآور شد: برگزاری نشست های پرسش و پاسخ دینی، اقامه نماز جماعت، برپایی مراسم دعای کمیل و توسل و تبیین معارف اهل بیت عصمت و طهارت(ع) از فعالیت های مبلغان این حوزه علمیه در کاروان های راهیان نور خواهد بود.

حجت الاسلام ایزد دوست به نقش رسانه ها در گسترش فعالیت های تبلیغی اشاره کرد و گفت: رسانه های گروهی به ویژه رسانه ملی با پوشش فعالیت های مستمر مبلغان حوزه علمیه می توانند گامی مؤثر برای گسترش علوم دینی بردارند.

مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) بهبهان در ادامه خاطرنشان ساخت: توجه به علما و فضلا حوزه علمیه و تبیین شخصیت آنان برای نسل جوان زمینه را برای ترغیب هر چه بیشتر نوجوانان و جوانان به علوم دینی فراهم می سازد.

وی در پایان سخنانش با بیان این که توجه به فعالیت های فرهنگی و دینی باید دغدغه مسؤولان دستگاه ها قرار گیرد، افزود: متأسفانه توجه کمی به مؤسسات و هیأت فرهنگی و مذهبی می شود و این مسأله سدی بزرگ برای تحقق فعالیت های معرفتی است./9458/ت303/ب

ارسال نظرات